Ada & Felix

Så fantastiske små bein. De har laga mye bekymring for mamman sin. ;-)Godt at du endelig har de hos deg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja vet dere? Jeg skjønner ikke hvordan begge faktisk har hatt plass inni der??? Men jeg skjønner faktisk hvorfor de måtte rive og dra så mye for å få de ut av keisersnittet :p (ikke at jeg har turt å se på det eller plasteret eller noe)....
Og disse inni magen bekymringene, de finnes jo utenpå også, men nå kan man i alle fall se og kjenne at de puster ;)

Ada kjente jeg aldri mye til i magen, ikke nok til å bli kjent med... men Felix - det er helt snodig å lkenne for jeg kjenner følelsen av ham så godt igjen. Koseligere å kjenne utenpå da ;)

De beina der!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️ Får nesten tårer i øynene av å se på de små navnelappene :) Er virkelig verdens beste følelse å endelig ha miraklenen på utsiden, ingen bedre og mer overveldende/skremmende følelse. Jeg sliter litt med det fortsatt, men de to første dagene på sykehuset kunne jeg ikke se på sønnen min for lenge av gangen, da begynte jeg bare å nigrine av glede og beundring!!! Haha

Åh, for noen nydelige små ben!! Kos deg med å kose, stryke, nusse, lukte og holde de nydelige miraklene dine!

Gratulerer <3 <3 :D Dobbel lykke!

Du har vært utrolig flink. Og kroppen din har gjort en enormt bra jobb! Tenk vi hadde termin samtidig, og du med tvillinger kom bare 19 dager fortidlig? Nei, er stolt av deg jeg ♡♡♡

Du har vært utrolig flink. Og kroppen din har gjort en enormt bra jobb! Tenk vi hadde termin samtidig, og du med tvillinger kom bare 19 dager fortidlig? Nei, er stolt av deg jeg ♡♡♡
Så søt du er!! Ja det var jo faktisk ikke værst å klare å gå så lenge med dem. Rakk jo å komme til 37+4. De var jo ikke store krabatene, og siden de gikk ned så mye i fødselsvekt begge to så ble jeg hele tiden spurt av jordmødrene om de var født tidlig, men det er de jo ikke. Men de var verken premature eller dysmature! Men for å være tvillinger var de vistnok helt normale :) Det er snodig å tenke på at lille jenta di er akkurat like gammle som de her, men hun er sikkert en smule større da. Også er hun fiks ferdig og klar til å puste, bæsje, spise, hoste, nyse, grynte og kose :)

Back
Topp