Actrine - eller a-se-trine...

lenemor

Forumet er livet
Jeg svarte på en av kommentarene dine på facebook, og så sier G; du fniser ikke bare som om du har drukket, du skriver sånn også. Hva mener du, sier jeg - du har skrevet Actrine. Og hvordan uttalte han det tror du?? JO: AKKTRINE [:D]

(Jeg gikk og korrigerte det, så nå står navnet ditt der i stedet... og jeg har ikke drukket)

[:D][:D]

Jeg vet jo navnet på så å si alle her inne, men når jeg tenker navnene deres (som jeg ikke har møtt eller hatt mye kontakt med) så blir liksom hele navnet uttalt som et ord. Eks. Karinordmann.[8D]

AKKTRINE ja....det er det jeg mener!!!

Jeg tenker også AKKTRINE

Tullekoppen G!!!
kan godt forstå at bokstaven C gir problemer med å leses og uttales!! hehe

MEEEN til en annen ting..  bruker du nicket mitt når du omtaler meg hjemme? hehe

nei, jeg sier navnet ditt... men jeg skrev Actrine uten å tenke meg om - jeg er jo mer vant til å svare deg her inne enn på Facebook... [8D]

hehe.. her i huset har vi mange bekjente som heter Lene! Så for å avklare en evt forvirring så blir det Lenemor på deg! Og når ikke mannen tar det da så blir det "mammaen til August og Johanna!" da er det alltid "Ååååja hu ja!" [:D]

G klarer ikke alltid å henge med på babyverdendamene han heller... du er "hun jeg sender sms'er til om natten" [:D]

haha utrolig bra Lene!!!! [:D]

Back
Topp