Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Eltana
Herremin!
Glad for at vi ikke har hatt slike troll her!!!
Men de er jo ikke akkurat snille med hverandre der inne!
Hadde det blitt slik stemning her inne, så tror jeg jammen meg at jeg ikke hadde giddet å være med her lenger!
Men sånn som det der har det jo aldri vært her inne!
Og vi er joså mange her inne, at jeg ikke hadde klart å holde styr på hvem som er troll og ikke heller jeg da... Men mulig det er jeg som er enkel i hodet mitt da..
SÅ GLAD I JULI JENTENE JEG BLE ETTER Å HA SETT LITT DER INNE PÅ OKTOBER!!!!
ORIGINAL: hctib89
Æsj æ blir rett og slett lei mæ, ja no skriv æ dialekt (si ifra om noen ikkje forstår, e lei av bokmål akkurat no^^)
Ka e d som skjer? Å ka e d me at dem ska krangle sånn over ingenting?[&o]
Kæm bryr sæ om nårti dem hadde mensen sist osv, æ va no sjøl usikker på nårti æ blei gravid, æ blei d no. Den eneste d e synn i hvis æ skulle ha løgge, e jo mæ? Trasi liv for min del liksom...
De foruman hær e jo for støtte og positive samtala me andre, dele erfaringe og spørre om ting.. Ikkje drive å hakke på hverandre.
Vi sitt no trossalt over nett. Man kan kopiere bilda fra andre osv osv, man vet aldri om d e noen som sitt å lyg. MEN SÅNN KAN MAN JO IKKJE TENKE DAAAA.... Gu så gla æ e for at vi har en sånn fin tone på juli[:)]
(no lægg æ ikkje alle de andre under 1 kam, men man kan no heller ignorere sånn teite innlegg)
Herremin!
Glad for at vi ikke har hatt slike troll her!!!
Men de er jo ikke akkurat snille med hverandre der inne!
Hadde det blitt slik stemning her inne, så tror jeg jammen meg at jeg ikke hadde giddet å være med her lenger!
Men sånn som det der har det jo aldri vært her inne!
Og vi er joså mange her inne, at jeg ikke hadde klart å holde styr på hvem som er troll og ikke heller jeg da... Men mulig det er jeg som er enkel i hodet mitt da..
SÅ GLAD I JULI JENTENE JEG BLE ETTER Å HA SETT LITT DER INNE PÅ OKTOBER!!!!
ORIGINAL: *Maria*
Jeg skjønner faktisk at de blir dritlei av at noen er her bare for å kødde, og sannsynligvis samme person hver gang. Legger ut historier om det ene og det andre... Har vært noen rare troll her inne på bv til tider, alvorlige ting som at barnet var dødfødt før det i det hele tatt var født!!!! Mange sammla sammen penger for å gi blomster til vedkommende, og når alt kom til alt var ikke historien hennes sant.
Så at folk reagerer på noen idioter som kommer inn kun for å få oppmerksomhet skjønner jeg faktisk godt.
Og hva vet vi om det ikke er noe troll her inne på juli forumet? VI har ikke anelse om hvem som sitter bak tastaturene.
Jeg skjønner faktisk at de blir dritlei av at noen er her bare for å kødde, og sannsynligvis samme person hver gang. Legger ut historier om det ene og det andre... Har vært noen rare troll her inne på bv til tider, alvorlige ting som at barnet var dødfødt før det i det hele tatt var født!!!! Mange sammla sammen penger for å gi blomster til vedkommende, og når alt kom til alt var ikke historien hennes sant.
Så at folk reagerer på noen idioter som kommer inn kun for å få oppmerksomhet skjønner jeg faktisk godt.
Og hva vet vi om det ikke er noe troll her inne på juli forumet? VI har ikke anelse om hvem som sitter bak tastaturene.
Om det er noen troll her inne, så har de skjult seg godt i alle fall!
Men det er jo ikke i nærheten av den stemninga her inne! Og det har det aldri vært heller.
Og det er det folk flest er glad for!
Jeg skjønner jo også at man blir irritert på troll, men det går jo an å si fra på pene måter.
Om det er noen troll her inne, så har de skjult seg godt i alle fall!
Men det er jo ikke i nærheten av den stemninga her inne! Og det har det aldri vært heller.
Og det er det folk flest er glad for!
Jeg skjønner jo også at man blir irritert på troll, men det går jo an å si fra på pene måter.