Action...

linnh85

Glad i forumet
Fy fader ka action d e på oktober å november foruman no!! haha :P Huff, syns no synd i dæm da [&:]

Hva skjer inne hos di?[&:][&:] Er ikke helt med jeg.. [8D]

Hahahaha[:D] Er jo heeeelt drøyt! Men skjønner ikke alt folk gidder å la seg provosere? :p Ei lita skrulle bare..
Men hva er egentlig greia? Hun skriver bare tull?

Vi har det godt vi <3

ORIGINAL: Eltana

Herremin!
Glad for at vi ikke har hatt slike troll her!!!
Men de er jo ikke akkurat snille med hverandre der inne!

Hadde det blitt slik stemning her inne, så tror jeg jammen meg at jeg ikke hadde giddet å være med her lenger!
Men sånn som det der har det jo aldri vært her inne!
Og vi er joså mange her inne, at jeg ikke hadde klart å holde styr på hvem som er troll og ikke heller jeg da... Men mulig det er jeg som er enkel i hodet mitt da..

SÅ GLAD I JULI JENTENE JEG BLE ETTER Å HA SETT LITT DER INNE PÅ OKTOBER!!!!

Blir sjokkert hvor råtne jenter/damer kan være jeg... greit... kanskje er det sånn at den personen det er snakk om har problemer med seg selv eller noe... men det er da lite vits å holde på sånn og trakkasere, snakke dritt om og henge ut på den måten. Sånt noe er faktisk straffbart, selv om det er på nett. Og man kan da lett spore opp folk via IP adresser etc om man har lyst til å anmelde... En mail adresse må man ha for å melde seg på her inn på BV også og den er det lett å få tak i om man kontakter BV etc...
Nei folk tenker så lite.. hvorfor ikke bare la ting være.... om noen har gitt seg ut for å være falsk gravid eller noe der inne så får det være vedkommendes problem og ikke la andre ta del i å hisse seg opp og skrive ekle og usmakelige ting...
Nei jeg blir helt matt...

ER SUPER GLAD FOR AT JEG ER HER INNE [:D]

skjønte ikkje bære eg.. hva skjer? hvem var det som var så j....?
såg det var mye krangling der men fant aldri ut hva eller hvem osv.. hehe
mulig eg er treig[:D]

Jaaaaa, vi er heldige vi !!!

Æsj æ blir rett og slett lei mæ, ja no skriv æ dialekt (si ifra om noen ikkje forstår, e lei av bokmål akkurat no^^)
Ka e d som skjer? Å ka e d me at dem ska krangle sånn over ingenting?[&o]
Kæm bryr sæ om nårti dem hadde mensen sist osv, æ va no sjøl usikker på nårti æ blei gravid, æ blei d no. Den eneste d e synn i hvis æ skulle ha løgge, e jo mæ? Trasi liv for min del liksom...
De foruman hær e jo for støtte og positive samtala me andre, dele erfaringe og spørre om ting.. Ikkje drive å hakke på hverandre.
Vi sitt no trossalt over nett. Man kan kopiere bilda fra andre osv osv, man vet aldri om d e noen som sitt å lyg. MEN SÅNN KAN MAN JO IKKJE TENKE DAAAA.... Gu så gla æ e for at vi har en sånn fin tone på juli[:)]
(no lægg æ ikkje alle de andre under 1 kam, men man kan no heller ignorere sånn teite innlegg)

ORIGINAL: hctib89

Æsj æ blir rett og slett lei mæ, ja no skriv æ dialekt (si ifra om noen ikkje forstår, e lei av bokmål akkurat no^^)
Ka e d som skjer? Å ka e d me at dem ska krangle sånn over ingenting?[&o]
Kæm bryr sæ om nårti dem hadde mensen sist osv, æ va no sjøl usikker på nårti æ blei gravid, æ blei d no. Den eneste d e synn i hvis æ skulle ha løgge, e jo mæ? Trasi liv for min del liksom...
De foruman hær e jo for støtte og positive samtala me andre, dele erfaringe og spørre om ting.. Ikkje drive å hakke på hverandre.
Vi sitt no trossalt over nett. Man kan kopiere bilda fra andre osv osv, man vet aldri om d e noen som sitt å lyg. MEN SÅNN KAN MAN JO IKKJE TENKE DAAAA.... Gu så gla æ e for at vi har en sånn fin tone på juli[:)]
(no lægg æ ikkje alle de andre under 1 kam, men man kan no heller ignorere sånn teite innlegg)

signerer deg! skjønner ikke hvorfor det er så big deal at noen lyger på et forum heller. er strengt tatt bare til å la være å svare i så fall. man vet jo aldri hundre prosent sikkert. jeg går heller ikke med datoen på innerlomma, og jeg sparte ikke særlig lenge på testene denne gangen, og tok iallefall ikke bilde av den. legge ut på nett synes jeg er stresss. sier ikke at denne brukeren ikke har tullet det litt til for seg selv og sier mye rart, men jeg skjønner ikke hvorfor det blir hauset så opp og sånnjeg da. kunne selv ikke brydd meg mindre egentlig..:)
hurra for juli!!

Herremin!
Glad for at vi ikke har hatt slike troll her!!!
Men de er jo ikke akkurat snille med hverandre der inne!

Hadde det blitt slik stemning her inne, så tror jeg jammen meg at jeg ikke hadde giddet å være med her lenger!
Men sånn som det der har det jo aldri vært her inne!
Og vi er joså mange her inne, at jeg ikke hadde klart å holde styr på hvem som er troll og ikke heller jeg da... Men mulig det er jeg som er enkel i hodet mitt da..

SÅ GLAD I JULI JENTENE JEG BLE ETTER Å HA SETT LITT DER INNE PÅ OKTOBER!!!!

Signerer dere alle sammen! Glad for at jeg har termin i juli hvertfall [:D]

Jeg skjønner faktisk at de blir dritlei av at noen er her bare for å kødde, og sannsynligvis samme person hver gang. Legger ut historier om det ene og det andre... Har vært noen rare troll her inne på bv til tider, alvorlige ting som at barnet var dødfødt før det i det hele tatt var født!!!! Mange sammla sammen penger for å gi blomster til vedkommende, og når alt kom til alt var ikke historien hennes sant.
Så at folk reagerer på noen idioter som kommer inn kun for å få oppmerksomhet skjønner jeg faktisk godt.

Og hva vet vi om det ikke er noe troll her inne på juli forumet? VI har ikke anelse om hvem som sitter bak tastaturene.

ORIGINAL: *Maria*

Jeg skjønner faktisk at de blir dritlei av at noen er her bare for å kødde, og sannsynligvis samme person hver gang. Legger ut historier om det ene og det andre... Har vært noen rare troll her inne på bv til tider, alvorlige ting som at barnet var dødfødt før det i det hele tatt var født!!!! Mange sammla sammen penger for å gi blomster til vedkommende, og når alt kom til alt var ikke historien hennes sant.
Så at folk reagerer på noen idioter som kommer inn kun for å få oppmerksomhet skjønner jeg faktisk godt.

Og hva vet vi om det ikke er noe troll her inne på juli forumet? VI har ikke anelse om hvem som sitter bak tastaturene.

ja, jeg skjønner det også veldig godt når det har gått så langt som til pengeinnsamlinger og historier om dødfødsler osv! det er jeg veldig enig i!

Om det er noen troll her inne, så har de skjult seg godt i alle fall!
Men det er jo ikke i nærheten av den stemninga her inne! Og det har det aldri vært heller.
Og det er det folk flest er glad for!
Jeg skjønner jo også at man blir irritert på troll, men det går jo an å si fra på pene måter.

er visst enige med alle her idag[:D] men er enig med deg også eltana, at det går an å si ifra på en pen måte:) men skjønner jo at man blir litt sint hvis man har satt penger inn på konto til en eller annen luring som sitter hjemme og har for lite å finne på en fredagskveld da..:)

Æ blir faktisk litt provosert når folk sitt å lyg om dødfødsla.. D e ingen lett sak for dem som faktisk oppleve d, å man føle jo sympati for dem som har d. Å når d da vise sæ t at vedkommende sitt å lyg. Aff, har ikkje ord på d egentli. Syns d e så unødvendig, ka får sånne troll utav d? Æ fatte d ikkje..
Å nei vi vet ikkje kæm som sitt bak tastaturet før man faktisk har hvert på et treff å sett folk[:)] Men så trur ikkje æ at noen hær sitt å lyg, en hæli gjeng, d e d dokker e[:D]

Om det er noen troll her inne, så har de skjult seg godt i alle fall!
Men det er jo ikke i nærheten av den stemninga her inne! Og det har det aldri vært heller.
Og det er det folk flest er glad for!
Jeg skjønner jo også at man blir irritert på troll, men det går jo an å si fra på pene måter.

Nei den er jeg med på, er ikke dårlig stemmning her inne. Men om det hadde til stadighet vært troll her inne, tror ikke jeg vi hadde hatt en så munter tone heller. For det skaper en voldsom irritasjon!

Back
Topp