Action i natt...

lillechille

Forelsket i forumet
Hadde plutselig huset fullt av folk, her var svigers, to ambulansefolk og vakthavende jordmor..Kort fortalt: svimte av pga sterke magesmerter, kom i tak akkurat som rier..Det var helt sykt ondt, og jeg bruker ikke klage..Men hjertelyd var fin i natt, og vi slapp den lange turen til sykehus..(Båt over fjorden i storm) I morges kontaktet jeg jordmor pga lite liv, da ble vi henvist til sykehus. Ble satt på registrering og fikk UL, de fant ingenting galt, heldigvis.. <3 Og i kveld har jeg kjent mer liv, men fikk en skrekkopplevelse ja!

så nå er vi såå trøtt og sliten både jeg og sambo,snart senga men først lilyhammer..

Foresten, har enda ikke funnet ut hva det var..jeg trodde det var kynnere eller falske rier, men det virket ikke som fagpersonellet trodde det..Smertene gikk jo over etter jeg svimte av..Merkelig? huff...

Oi, for en ubehagelig opplevelse det må ha vært! Godt at alt ser bra ut nå da :)
Får håpe du slipper å oppleve det igjen og at mageboeren fortsetter å ha det fint der inne :)

Det hørtes ikke noe særlig gøy ut nei... får håpe ting roer seg og at du får fortsette svangerskapet ganske så normalt. Ønsker deg masse lykke til videre. og husk det er viktig å ta det med ro :)

supernuppa skrev:
Det hørtes ikke noe særlig gøy ut nei... får håpe ting roer seg og at du får fortsette svangerskapet ganske så normalt. Ønsker deg masse lykke til videre. og husk det er viktig å ta det med ro :)

sign!

Åj! For en skremmende opplevelse det må ha vært!
Eneste jeg klarer å forbinde de smertene der med, er gallestein, men det er jo litt oppe i magen. Og cyste på eggstokken. Da kom det i sånne tak, og jeg svimte av. 

Håper du slipper flere sånne plager og skremsler! Men godt at de kom så fort for å sjekke deg!

Uff, det kan ikke ha vært noe moro! :( Kan ikke hjelpe deg med hva smertene kom av, aldri hørt om noe sånt. Lykke til videre, håper babyen holder seg der inne en god stund til! :)

Tusen takk alle sammen, jeg kjenner fortsatt liv så jeg har roet meg..Googlet litt å pratet med flere folk, og det virker som det kan være kolikksmerter...Skal vistnok være noe sånn der  oppleves på voksne...Det rare er jo at jeg ikke har spist noe spesielt..

Kjenner meg fortsatt super trøtt, så må slappe av noen timer nå..så tilbake til eksamens skriving!!

uff, det hørtes skummelt ut.

Håper du ikke opplever noe mer rundt det.

Lykke til på eksamen

Huff, så forferdelig! Godt at alt står bra til med den lille, og at smertene dine forsvant etterhvert også. Må ha vært skremmende. Du får ta det litt med ro, og få skikkelig med hvile nå slik at du kommer deg igjen. Jeg tenke også gallesten eller nyresten når jeg leste det, men magesmerter kan det jo være vanskelig å finne årsaken til. Håper det ikke gjentar seg!!

Så fælt da :( Håper det ikke skjer igjen og at du får hvilt deg :)

Back
Topp