lillechille
Forelsket i forumet
Hadde plutselig huset fullt av folk, her var svigers, to ambulansefolk og vakthavende jordmor..Kort fortalt: svimte av pga sterke magesmerter, kom i tak akkurat som rier..Det var helt sykt ondt, og jeg bruker ikke klage..Men hjertelyd var fin i natt, og vi slapp den lange turen til sykehus..(Båt over fjorden i storm) I morges kontaktet jeg jordmor pga lite liv, da ble vi henvist til sykehus. Ble satt på registrering og fikk UL, de fant ingenting galt, heldigvis.. <3 Og i kveld har jeg kjent mer liv, men fikk en skrekkopplevelse ja!
så nå er vi såå trøtt og sliten både jeg og sambo,snart senga men først lilyhammer..
Foresten, har enda ikke funnet ut hva det var..jeg trodde det var kynnere eller falske rier, men det virket ikke som fagpersonellet trodde det..Smertene gikk jo over etter jeg svimte av..Merkelig? huff...
så nå er vi såå trøtt og sliten både jeg og sambo,snart senga men først lilyhammer..
Foresten, har enda ikke funnet ut hva det var..jeg trodde det var kynnere eller falske rier, men det virket ikke som fagpersonellet trodde det..Smertene gikk jo over etter jeg svimte av..Merkelig? huff...