acta graco tri logic

ms.bonita

Gift med forumet
har nettopp fått dette setet av ei vennine, og lurte på om det er en spesiell nyfødt-innsats til det? (veldig pent behandla og ingen kollisjon ;) )

Det var med et innlegg i setet når vi kjøpte det. Grattis med godt valg svbilsete. Vi er meget fornøgd.

Jeg har kjøpt dette brukt nå, og jeg har fått med sprdbarnsinnlegg i alle fall. 

ok, takk for svar

var det eg trudde, for det var på acta setet til største jenta,men det er veldig gammelt no. aldri godt å vite ka dei forandrer på

ms.bonita skrev:
ok, takk for svar

var det eg trudde, for det var på acta setet til største jenta,men det er veldig gammelt no. aldri godt å vite ka dei forandrer på

men trilogic er vel og en utgått modell? Erstattet av logico s hp?
Fant iallefall ikke trilogic på nettsidene til graco... og setene ser jo like ut på bilde, så mulig du kan kjøpe spebarnsinnsats til logicoen?

Dollface skrev:

ms.bonita skrev:
ok, takk for svar

Fant iallefall ikke trilogic på nettsidene til graco... og setene ser jo like ut på bilde, så mulig du kan kjøpe spebarnsinnsats til logicoen?

ser at det er en utgått modell. iallefall så finner eg den ikkje.  
eg hadde acta graco til eldste og dei er jo neste like, bare at dette har 5-punkt sele. får sjå ka eg finner, i værste fall så har man fått det til ingen nytte.  

ms.bonita skrev:

Dollface skrev:

ms.bonita skrev:
ok, takk for svar

ser at det er en utgått modell. iallefall så finner eg den ikkje.  
eg hadde acta graco til eldste og dei er jo neste like, bare at dette har 5-punkt sele. får sjå ka eg finner, i værste fall så har man fått det til ingen nytte.  

jeg har logico s hp og den har også 5pkt sele.. vil tippe at om du får tak i et sånn innlegg så vil det passe :)

Forøvrig hadde jeg maxi cosi citi (førutgaven av cabrio) og hadde ikke spedbarnsinnlegg.. gikk helt fint det :)

hadde jo vore supert om man fant ett innsats ja :)   til eldste så visste eg ikkje en gang at det skulle vere det, før man var inne på en babybutikk. da fikk man en gratis av dei :)  

Back
Topp