Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: DjevelensLilleEngelEr enig med deg. [:)] Er jo ikke verre enn at en tar med seg setet dit en kjøpte det og spør om en er usikker... Pluss at jeg har ikke tenkt å ta ut og inn det setet mer enn høyst nødvendig! De solgte nemlig det setet for 2800svenske kroner i november/desemberl, så håper de har det tilbudet fortsatt [:)]
Har hørt veldig mye positivt med det setet! Da slipper du å styre med sete nummer 2 allerede når babyen er 9 kilo. Syntes det er tåpelig at det blir trukket for montering, det er jo jobben til de som selger sete å vise hvordan det skal monteres riktig. Eller som du sier ; bruke isofix [:D]
Vil heller ha barnet i mitt i et bra bakovervendt sete som er vanskelig å montere enn et som er lett å montere og dårlig.
ORIGINAL: Helene HarefrøkenJeg har ikke sett det på God Morgen Norge, men så inne på forbrukerportalen at det fikk dårlig i test der pga monteringsproblemer. Og det var det som trakk ned hele setet... Ble litt for dumt for min del, når det følger med isofix-løsning på det. Men er jo nybegynner, så tenkte jeg skulle høre med noen med erfaring på området [:)]
Det er et godt og trygt sete, har ingen betenkeligheter med å anbefale det videre. Vi har det, festet med isofix i vår Golf. Det er ikke vanskelig å montere med isofix og monteringsproblemene ellers er sterkt overdrevet spør du meg. Da de "prøvde" å sette inn babysetet i basen på God Morgen Norge så det jo rett og slett ut som om de ikke ville få det til. Ble rett og slett oppgitt av å se på.
Det skal forresten komme en versjon 2 til våren etter som jeg har skjønt.
ORIGINAL: lisemo
ORIGINAL: Helene HarefrøkenJeg har ikke sett det på God Morgen Norge, men så inne på forbrukerportalen at det fikk dårlig i test der pga monteringsproblemer. Og det var det som trakk ned hele setet... Ble litt for dumt for min del, når det følger med isofix-løsning på det. Men er jo nybegynner, så tenkte jeg skulle høre med noen med erfaring på området [:)]
Det er et godt og trygt sete, har ingen betenkeligheter med å anbefale det videre. Vi har det, festet med isofix i vår Golf. Det er ikke vanskelig å montere med isofix og monteringsproblemene ellers er sterkt overdrevet spør du meg. Da de "prøvde" å sette inn babysetet i basen på God Morgen Norge så det jo rett og slett ut som om de ikke ville få det til. Ble rett og slett oppgitt av å se på.
ORIGINAL: Helene HarefrøkenOK, sa jo sitt det da... [:D]
ORIGINAL: lisemo
Det var samme person som er journalist i Forbrukerrådet som var på GMN.