Acta Graco Duologic

lisemo

Elsker forumet
Er det noen som har erfaring med dette setet? Ser på en test at den kom dårlig ut av det med montering, men den selges jo med isofix-løsning, så ser ikke helt problemet... Så om noen har erfaring, ville jeg blitt glad for å høre om den, både god og dårlig [:)]

mange her inne som skryter av den..

venninna mi kjøpte den, men solgte det kort tid etterpå igjen, pga hu satt sin fetter oppi der som 3 år, og han satt ikek godt i det hele tatt, kjempe trangt.
såsiden hu vilel bruke det bakover til jenta var 3-4år solgte hu det mens det ennå var veldig nytt.

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Har hørt veldig mye positivt med det setet! Da slipper du å styre med sete nummer 2 allerede når babyen er 9 kilo. Syntes det er tåpelig at det blir trukket for montering, det er jo jobben til de som selger sete å vise hvordan det skal monteres riktig. Eller som du sier ; bruke isofix [:D]
Vil heller ha barnet i mitt i et bra bakovervendt sete som er vanskelig å montere enn et som er lett å montere og dårlig.
Er enig med deg. [:)] Er jo ikke verre enn at en tar med seg setet dit en kjøpte det og spør om en er usikker... Pluss at jeg har ikke tenkt å ta ut og inn det setet mer enn høyst nødvendig! De solgte nemlig det setet for 2800svenske kroner i november/desemberl, så håper de har det tilbudet fortsatt [:)]

Det er et godt og trygt sete, har ingen betenkeligheter med å anbefale det videre. Vi har det, festet med isofix i vår Golf. Det er ikke vanskelig å montere med isofix og monteringsproblemene ellers er sterkt overdrevet spør du meg. Da de "prøvde" å sette inn babysetet i basen på God Morgen Norge så det jo rett og slett ut som om de ikke ville få det til. Ble rett og slett oppgitt av å se på. 

Det skal forresten komme en versjon 2 til våren etter som jeg har skjønt.

Kjempefornøyd med vårt. Jeg har brukt det både til baby og til større barn. Barnet sitter trygt og godt. Det er lett og montere, både med isofix og seler. Kjekt at man ikke trenger forankringsseler. Det gjør bruken enda lettere.

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Det er et godt og trygt sete, har ingen betenkeligheter med å anbefale det videre. Vi har det, festet med isofix i vår Golf. Det er ikke vanskelig å montere med isofix og monteringsproblemene ellers er sterkt overdrevet spør du meg. Da de "prøvde" å sette inn babysetet i basen på God Morgen Norge så det jo rett og slett ut som om de ikke ville få det til. Ble rett og slett oppgitt av å se på. 

Jeg har ikke sett det på God Morgen Norge, men så inne på forbrukerportalen at det fikk dårlig i test der pga monteringsproblemer. Og det var det som trakk ned hele setet... Ble litt for dumt for min del, når det følger med isofix-løsning på det. Men er jo nybegynner, så tenkte jeg skulle høre med noen med erfaring på området [:)]

ORIGINAL: lisemo

Jeg har ikke sett det på God Morgen Norge, men så inne på forbrukerportalen at det fikk dårlig i test der pga monteringsproblemer. Og det var det som trakk ned hele setet... Ble litt for dumt for min del, når det følger med isofix-løsning på det. Men er jo nybegynner, så tenkte jeg skulle høre med noen med erfaring på området [:)]

Det var samme person som er journalist i Forbrukerrådet som var på GMN.

ORIGINAL: lisemo

Det var samme person som er journalist i Forbrukerrådet som var på GMN.
OK, sa jo sitt det da... [:D]

Back
Topp