Acta Graco cosmic comfort

SnoopyCat

Glad i forumet
Er det slik at dette setet kun går til 18 g bakovervendt i baksetet, men 25 kg bakovervendt i forsetet??

ORIGINAL: CogJ

eeeh, det hørtes meeget spesielt ut..

bilstoler skal jo ikke i forsete med mindre det ikke er airbag der..

Vil nå tro det er 25 kg bak også[8|]

synes det høres rart ut jeg også, men mener og ha lest dette et sted.Men må være helt sikker. for hvis det er tilfelle blir det ikke dette setet![;)]

ORIGINAL: JulieOgAnnaKaroline

ORIGINAL: SnoopyCat

synes det høres rart ut jeg også, men mener og ha lest dette et sted.Men må være helt sikker. for hvis det er tilfelle blir det ikke dette setet![;)]

Er det ikke 18 bakovervendt og 25 forovervendt?[:)]

hmm.. men hvis det bare går til 18 kg bakovervendt så er det uansett uaktuelt. da vi skal ha et som går til 25.men butikkene her jeg bor selger ikke britax seter, så jeg må reise 20 mil hver vei for å få tak i multi techen som jeg vil ha.

ORIGINAL: JulieOgAnnaKaroline

Er det ikke 18 bakovervendt og 25 forovervendt?[:)]

hmm.. men hvis det bare går til 18 kg bakovervendt så er det uansett uaktuelt. da vi skal ha et som går til 25.men butikkene her jeg bor selger ikke britax seter, så jeg må reise 20 mil hver vei for å få tak i multi techen som jeg vil ha.

Eller bestille på nett...

Stemmer at det kun er opp til 18 kg bakovervendt ja, men usikker på det i forsetet..man kobler bare ut airbagen da isåfall[:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Stemmer at det kun er opp til 18 kg bakovervendt ja, men usikker på det i forsetet..man kobler bare ut airbagen da isåfall[:)]

var dette jeg også mente jeg hadde hørt. men dama i butikken i dag kunne garantere med 100% at dette kunne brukes bakovervendt til 25 kg i baksetet...
Det er jammen ikke alle som kan det de burde kunne![&:]

Er det slik at dette setet kun går til 18 g bakovervendt i baksetet, men 25 kg bakovervendt i forsetet??

hmm...det var det vi og fikk beskjed om da vi kjøpte det setet. tror det sto noe om det i bruksanvisningen oxo..men dumme meg har mista den...

cosmic comfort kan brukes  max 18 kg bakover i baksetet og 25 kg i framsete hvis airbag er avslått*/borte
MEN
cosmic comfort S kan brukes til 25kg  både i framsete og baksete bakover..

ORIGINAL: langtidssniker

cosmic comfort kan brukes  max 18 kg bakover i baksetet og 25 kg i framsete hvis airbag er avslått*/borte
MEN
cosmic comfort S kan brukes til 25kg  både i framsete og baksete bakover..

Nettopp! Setet fikk nytt støtteben i 2009, og dermed er den godkjent til 25 kg bakovervendt uansett hvor i bilen det er plassert.

Back
Topp