Acta graco cosmic comfort

Mai x 2<3

Glad i forumet
Noen som har det setet???
Vi "låner" av ei vennine, og prøvekjørte en liten tur med lillegutt. MEN hodet hang da han sovnet[8|] Andre som opplever det?
Vi har montert det helt etter bruksanvisningen. Kan ikke forstå at det skal være slik!

Vi har det, men ikke brukt det enda. Hvis det blir sånn her også kjøper jeg sånn oppblåstbar pute for å ha rundt halsen om vi skal kjøre langt :)

Er det ikke vanlig at hodet henger når man sover sittende i bilstol da? De ligger jo ikke på samme måte som med babysetet, de er mer rett opp og ned. Men som lillebebis sier, kanskje kjøpe pute? Hvordan er setet utenom da? Er det setet jeg har planer om å kjøpe [:)]

eh vi har et eller annet acta sete, hehe med et sånn hjul man kan snurre på så de "ligger" litt mer. Synes ikke Hermann henger noe særlig med hodet i det. Han virker som han trives i det hvertfall!

Oppblåsbar pute har jeg ikke tenkt på ;D Kanskje det skal prøves, før jeg ombestemmer meg!
Sete var supert ellers. Lillegutt satt som en prins, satt og tittet ut og klaget ikke! Sete tok heller ikke stor plass, og var stødig i bilen synes jeg[:)]

ORIGINAL: ¤Kristin¤

Oppblåsbar pute har jeg ikke tenkt på ;D Kanskje det skal prøves, før jeg ombestemmer meg!
Sete var supert ellers. Lillegutt satt som en prins, satt og tittet ut og klaget ikke! Sete tok heller ikke stor plass, og var stødig i bilen synes jeg[:)]

Hvilken bil har dere da? Greit å vite hvor stor den er, vi må ha ny bil etterhvert [8D] Er det trangt å sitte i setet forann bilstolen? Og tar det stor plass i bredden?

ORIGINAL: Minks

eh vi har et eller annet acta sete, hehe med et sånn hjul man kan snurre på så de "ligger" litt mer. Synes ikke Hermann henger noe særlig med hodet i det. Han virker som han trives i det hvertfall!

Ja det er et "hjul" for å regulere, og har tatt det på maks. Skal prøve en tur til i morgen, for nå kom jeg på at han hadde en jakke med litt stor hette! Det kan vell være en årsak[:)]

ORIGINAL: MetteJ

ORIGINAL: ¤Kristin¤

Hvilken bil har dere da? Greit å vite hvor stor den er, vi må ha ny bil etterhvert [8D] Er det trangt å sitte i setet forann bilstolen? Og tar det stor plass i bredden?

Vi har en toyota avensis stv. 05-modell. Ikke trangt foran, eller til andre passasjere i baksetet som jeg ser det[:)] Trodde det skulle bli værre enn med babystolen, men det ble det ikke. Har acta graco som babystol[:)]

Back
Topp