acryl vs. gele negler

11Giggs

Forumet er livet
Marsboerne2017
Hva er deres preferanser ??

Jeg har tenkt tanken til å starte opp med påsett av negler. (sette på andre altså) [;)]
Hva er det dere foretrekker? Og dere som driver med det: hva er det enkleste og greieste å jobbe med?

Jeg er på mitt 6 år med acryl negler og liker det veldig godt! Gått hos samme damen i snart 5 år.
Største fordelen med acryl er jo at de løses opp i aceton mens gelè negler må files av (tar laang tid synes JEG)
Acryl neglene blir også tynnere så man får ikke så lett den kanten rundt når de vokser ut [:)]
Det er MIN mening da [:)]

ORIGINAL: SunShin

Jeg er på mitt 6 år med acryl negler og liker det veldig godt! Gått hos samme damen i snart 5 år.
Største fordelen med acryl er jo at de løses opp i aceton mens gelè negler må files av (tar laang tid synes JEG)
Acryl neglene blir også tynnere så man får ikke så lett den kanten rundt når de vokser ut [:)]
Det er MIN mening da [:)]

hmmm da er nok acryl noe for meg [;)] Takk søte snuppa mi!

Alt faller jo faktisk på den som har neglene. Når gelè neglene må files av mens acryl neglene løses opp så ommer det jo ann på hvor flink den som har de på er til å gjøre som man skal.
Er fint at ett er mere skånsomt men filing osv av egen negl må faktisk til å går man til noen som kan det så vil jeg tro det ikke er mye forskjell. Neglene vokser ut igjen [:)]

Jeg har hørt med ett par til på FB og jeg fant ut at acryl var det jeg hadde sist på meg selv, og de holdt lenge [:)]
Da lurer jeg på om ikke det blir et start kit på meg snart [:D]

Er ikke gelè mer skånsomt for den som legger neglene.... Med tanke på hva slags stoffer akryl inneholder[8|]

ORIGINAL: Lambi`83

Er ikke gelè mer skånsomt for den som legger neglene.... Med tanke på hva slags stoffer akryl inneholder[8|]

Det er nok ikke umulig.
Men til gelè må man ha slik UV lampe. Den er vel på strøm ? Kan bli tungvindt kanskje. [8|]

Kan man ikke gjøre både akryl og gele da??[8|] Er vel samme tip`er,bare forskjell på hva man legger oppå tip`en.... Eller er det ikke?![8|][8|] Presonlig velger jeg alltid å legge gele[;)]

Tror det uansett går mest på smak og behag. Neglene blir vel like svake om det er gele eller akryl du legger oppå? Jeg har fått lagt på gele og er veeldi fornøyd. Har nettopp bestilt starterkit for syns det ble dyrt å gå til negledama mi, pluss at når jeg får skader så kan jeg fikse det selv samme dagen i steden for å måtte vente i flere dager for å komme til... [:)] Har kun tenkt å bruke det på meg selv... [:)]

Lykke til samme hva sort du lander på!!

ORIGINAL: merete_80

ORIGINAL: Lambi`83

Har hørt det samme.

Ja, uv-lampa går på strøm. Men strøm må du vel uansett ha tilgang til for å få godt arbeidslys.

ja det tenkte jeg jo ikke på [8D]

ORIGINAL: MammaenTilEric

Kan man ikke gjøre både akryl og gele da??[8|] Er vel samme tip`er,bare forskjell på hva man legger oppå tip`en.... Eller er det ikke?![8|][8|] Presonlig velger jeg alltid å legge gele[;)]

Du får tip'r som er til både gelè og acryl. [;)]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp