ACO babyprodukter?

Dunn

Forumet er livet
Jeg liker aco sine voksne produkter, lurte på om noen hadde prøvd baby produktene? 

eg har bare brukt de produktene på min datter på snart 2 år.. unødig å si at eg like de godt[;)]

jeg har brukt badeoljen, den er god

bruker mousse-såpe og mousse-shampo til tobias... han har ømfintlig hud og reagerer på ting med parfyme i... brukte neutralshampoen tidligere, men han fikk så rart hår - så da ville jeg prøve noe annet [:D]

grunnen til at de lukter "vondt" er jo fordi de ikke lukter noen ting..

digger at det er pumpeflaske på de.. er ikke lett å skulle holde en villbass på to år og samtidig skvæsje ut såpe eller shampo i hånda fra vanlige flasker...

Jeg har prøvd bademoussen og shampooen, men de stinker dritt. Ble brukt 1 gang..

ORIGINAL: S.Reve

Vi har,Vilde er veldig ømfintlig i huden,så ble ikke mere brukt en noen uker av oss,måtte teste litt,men anbefaler deg og ikke kjøpe så masse til starten,heller se det litt ann,kjøpe evt 1 stellekrem og olje til vann (vi liker best babyline sine produkter) men det er jo veldig indivuelt fra person til person [:)]

Men leste et sted at de var testet på dyr, og da fristet det lite.

ORIGINAL: Dunn

Vi har,Vilde er veldig ømfintlig i huden,så ble ikke mere brukt en noen uker av oss,måtte teste litt,men anbefaler deg og ikke kjøpe så masse til starten,heller se det litt ann,kjøpe evt 1 stellekrem og olje til vann (vi liker best babyline sine produkter) men det er jo veldig indivuelt fra person til person [:)]

Men leste et sted at de var testet på dyr, og da fristet det lite.

tenker du på babyline sine produkter?
Kjempedumt om de er det,har ikke hørt det selv,men de funker fint på prinsessa,så her er det de vi liker best...

Babyline ja! Hvis de funker er det det beste. [:)]

men sånn fra fødselen av - så var babyline sin badeolje alt vi brukte.. lenge.. 

Back
Topp