accupunkture

twinanne

Forumet er livet
Hva måtte dere betale for akkupunktur time?

Tenker på i vente perioden, time pris og evnt. hvor mange ganger er nomalt?

Ved uttak og innsetting?

Har planer om dette før eventuelt neste IVF dersom det blir noen neste.

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Prøveline

Jeg betalte 600 kr for en halv time før og en halv time etter innsetting :)

har de akupunktur på klinikken ??

Nei men nede i gata i byen i et gult hus nede i byen ikke langt fra lyskrysset, tor det var til høyre og det lå på høyre side etter du kjører ned bakken og videre fa sykehuset, adresse sverresgate 14. og hun har jobbet på klinikken vår i Porsgrunn før. Bjørg Elisabeth Kløverød TLF: 35 57 16 75 dersom du er interesert.

Ett lite tips til dere og , om ka som kan hjelpe . Fotsoneterapi, det sa de til meg i haugesund på sykehuset der. Men eg fikk ikke testa det ut selv da. Men de hadde god erfaring med det fra pasienter som hadde prøvd[:)]

Har faktisk hørt det samme, en annen ting jeg har hørt er varmt fotbad i 10-15 min hver dag under sprøytingen, men det er ikke anbefalt de som har PCO /PCOS.

Kjekt med tips [:)] Alt er jo på en måte verdt å prøve ut da.. [;)]

Heisann!
Jeg er ny her, og lurer litt på dette med akupunktur!
jeg har prøvd å få tak i noen i porsgrunn, uten hell.  Ser du skriver om en her.. Kan du anbefale henne?
Glad for svar![;)]

ORIGINAL: Blom

Heisann!
Jeg er ny her, og lurer litt på dette med akupunktur!
jeg har prøvd å få tak i noen i porsgrunn, uten hell.  Ser du skriver om en her.. Kan du anbefale henne?
Glad for svar![;)]

Vugge og Prøveline har brukt henne og de liker henne såvidt jeg har kjønt.
Snakket med henne over telefon i stad og jeg skal begynne med behandlinger for min migrene og at jeg er allegisk for Synarela nesesprayen jeg må bruke for IVF, øynenen mione hovner opp sår hoven nese og neseblod er resultatet av den sprayen. Derfor begynner jeg den 27. februar til hormonstart ved neste IVF som jeg tror blir i april. Ved egginsetting så blir det både før og etter. Hver behandling koster 300 kr.

Vi bruker Bjørg Elisabeth Kløverød i Porsgrunn
TLF: 35 57 16 97

Hun er på klinikken sin mandager, onsdager og torsdager men dersom egginnseting blir på en annen ukedag er hun feksibel. Ettersom jeg har litt veg til henne så får jeg time kl. 1530+, jeg kan også få på lørdager dersom det skulle være slik eller noe senere ettersom jeg ikke bor i Porsgrunn.

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Prøveline

Ja ho var ei herlig dame, fortalte at hun hadde "aksjer" i el del barn :) hehe.. hun bad meg også om å ringe eller sende sms for å fortelle henne om resultatet.. Hun kan nok jobben sin ja, og bryr seg om kundene sine :)

Jeg har bare telefonnr. til salongen den er nedskrevet leneger opp på siden, men noen annen måte å kontakte henne på har jeg ikke.

har du mobilnr eller mailadr å sende meg på pm...?

Back
Topp