Abyl-e og klexane

mo9que

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Hei :happy:

Er det noen flere her som går på abyl-e og klexane? Hvordan type oppfølging får dere?

Jeg går på fragmin, tror det er det samme som klexane?
Snakket med klinikken jeg har gått til om det i dag og fikk beskjed over telefon at jeg bare kunne slutte på det. Er 4+4 i dag og kjenner jeg er supernervøs for å kutte ut.
Ble satt på det i forbindelse med i overstimulering og forebygging av blodpropp, nå er jeg ikke i den kategorien lenger visstnoko_O

Jeg går på fragmin, tror det er det samme som klexane?
Snakket med klinikken jeg har gått til om det i dag og fikk beskjed over telefon at jeg bare kunne slutte på det. Er 4+4 i dag og kjenner jeg er supernervøs for å kutte ut.
Ble satt på det i forbindelse med i overstimulering og forebygging av blodpropp, nå er jeg ikke i den kategorien lenger visstnoko_O

Ja tror fragmin er ca det samme.

Har du gått på det lenge da?
Jeg har kun gått på det i 6 dager... Ska gå på det hele svangerskapet og inntil 6 uker etter fødsel sånn som jeg har forstått det.
Bare håper at det gjør susen denne gangen, skjønner godt du synes det er skummelt å skulle måtte slutte å ta det.

Blitt satt på albyl-e. Vet ikke helt hvilken oppfølging det blir videre på det...

Dere som har blitt satt på disse medisinene, vet dere hvorfor? Legen ville sette meg på albyl-e og fragmin (synonym med klexane) dersom jeg hadde en til SA. Han forklarte det slik at det kunne hjelpe embryoet til å feste seg bedre.

Dere som har blitt satt på disse medisinene, vet dere hvorfor? Legen ville sette meg på albyl-e og fragmin (synonym med klexane) dersom jeg hadde en til SA. Han forklarte det slik at det kunne hjelpe embryoet til å feste seg bedre.
Jeg er satt på det fordi jeg har antifosfolipidsyndrom og har tidligere hatt mange sa...

Back
Topp