Greysanatomielskeren
Andre møte med forumet
Er det andre som har snust eller røykt før svangerskap og sliter med abstinenser? Jeg har snust helt frem til jeg fant ut av det og sliter veldig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke sånn at formye koffein kan ha betydning for vekst? Og snus kan gi mindre tilføring av næring og oksygen?, mulig jeg er helt på bærtur altså! Bare mener og huske at det var informasjonen jeg fikk.Ja det er veldig vanskelig.. hvor langt på vei er du nå? Føler ikke nikotinfri hjelper noe særlig heller. Jeg lurer på hvordan snus påvirker barnet i forhold til koffein, det er jo ikke anbefalt å drikle så mye av det heller i fare for spontanabort
Det er hvertfall det i forhold til snus. Koffein er jeg litt usikker på. Men snus kan også ha betydning for vekt ved fødsel mener jeg å ha lest?Er det ikke sånn at formye koffein kan ha betydning for vekst? Og snus kan gi mindre tilføring av næring og oksygen?, mulig jeg er helt på bærtur altså! Bare mener og huske at det var informasjonen jeg fikk.
Ja- husker noe med 1-2 kopper kaffe om dagen var « innafor» , jeg har ikke lært meg å like kaffe, så det gikk litt forbyDet er hvertfall det i forhold til snus. Koffein er jeg litt usikker på. Men snus kan også ha betydning for vekt ved fødsel mener jeg å ha lest?
Jeg er 5+5 nå. Det er riktig som Brukernavn90 sier. Men selv om jeg snuste en god stund med sistemann og det gikk bra. Men det betyr jo ikke at det vil gå fint nå. Sist så hadde jeg en del samtaler med jordmor om å slutte å snuse. Var ikke sånn at hun sa til meg at jeg måtte slutte, men i hvert trappe ned. Alt hjelper sa hun. Men jeg prøvde å trappe ned, men det klarte jeg ikke. Prøvde nikotinfri snus, men hjernen min sa «Du lurer ikke meg!»Ja det er veldig vanskelig.. hvor langt på vei er du nå? Føler ikke nikotinfri hjelper noe særlig heller. Jeg lurer på hvordan snus påvirker barnet i forhold til koffein, det er jo ikke anbefalt å drikle så mye av det heller i fare for spontanabort
Så bare bestemte meg at jeg måtte bare slutte helt med en gang. Ja- husker noe med 1-2 kopper kaffe om dagen var « innafor» , jeg har ikke lært meg å like kaffe, så det gikk litt forbymen snus/ røyk er vell «verstingen» for fosteret…
Kjøp heller noe hjelpe midler på apoteket. Hjelper på abstinensene. Mye bedre enn nikotinfri snusSniker fra mai forumet, jeg sliter helt ekstremt mye med å slutte.. snuser mye, har prøvd nikotin fri snus men funker veldig dårlig, må vel bare bestemme meg for at nå er det helt slutt uten nikotinfri snus.. for prøve med tyggis eller pastiller![]()
Ved forrige svangerskap var det enkelt nok å slutte, for kvalmen kom tidlig og snus ble plutselig veeeldig motbydelig