absolutt ikke trøtt...

evaa

Glad i forumet
I dag er mini på ingen måte trøtt.. Ligger her blid som ei sol og økker og akker og babler ivei... Og jeg er TRØTT... skulle gjerne sovet snart, men det ser ut til at det må jeg bare vente med...

har du prøvd å gjort han klar for sengen og lagt han? kanskje han klarer å finne søvnen selv da? etter at vi har gjort d samme kveld for kveld, klarer han nå å finne søvnen selv når vi legger han i vuggen sin. men skjønner godt hvordan du har d. er veldig typisk at de ikke vil sove når en selv er stuptrøtt!!!

ORIGINAL: Frihet

har du prøvd å gjort han klar for sengen og lagt han? kanskje han klarer å finne søvnen selv da? etter at vi har gjort d samme kveld for kveld, klarer han nå å finne søvnen selv når vi legger han i vuggen sin. men skjønner godt hvordan du har d. er veldig typisk at de ikke vil sove når en selv er stuptrøtt!!!

samme her :) Nå har hun visst begynt å skjønne at senga betyr natt (men hun ligger i samme seng som meg enda da). Tidligere ventet jeg til hun sovnet i stua før vi la oss, men nå har jeg begynt å legge henne kl 22 selv om hun er våken og til min forbauselse sovner hun da også [;)]

Gikk ikke mange minuttene fra jeg skrev innlegget i går før han sovnet... 10 min kanskje... He he, hjelper å si det høyt til noen tydligvis. Så da ble det en deilg natt igjen med en tur opp sånn i 3 tiden:)

Elias sover fremdeles i vognbagen... Senga er vist fremdeles litt stor, roer seg ikke der. Så vi tar på pysj samtidig med storebror sånn ca 18.30-19.00 tiden så koser vi litt med storebror før han legger seg. Så er det mat før vi legger han i bagen oppe i stua. Så bærer vi den ned når vi legger oss...

Så godt at det ble natt allikevel da [;)] Ingenting er som en god natts søvn når man har små i hus! Vi får nyte hver natt som er god! [:D]

Så bra han ble trøtt og sovnet allikevel [:D] Deilig med en natt med god søvn [:)]

ORIGINAL: Moffe79

Så bra han ble trøtt og sovnet allikevel [:D] Deilig med en natt med god søvn [:)]

[:D][:D][:D]

Back
Topp