Absolutt aaaaaaaaaaaalllt går i munnen

sisu

Glad i forumet
Her har lillemor ingen kritisk sans for hva hun putter i munnen. Absolutt alt hun finner går den veien.En må virkelig følge med henne, for hun klarer å få tak i/ og finne det utroligste. Har blant annet hatt en periode hvor hun har klart å rive ned disse "hempene"med spiker en fester ledningene langs veggene.
Kan ikke huske at storesøster var så ekstrem på det området.
Andre små som er på samme viset?

Holder på å bli litt gal her av samme grunn....[&:]Syns hun knasker på noe konstant her,men titter jeg etter så er det ikke alltid noe der heller[8|]

Her også, om det så er en liten lodott så går den i munnen [8|], så her feier vi over gulvet en gang om dagen.

ORIGINAL: rai

Holder på å bli litt gal her av samme grunn....[&:]Syns hun knasker på noe konstant her,men titter jeg etter så er det ikke alltid noe der heller[8|]

Har funnet ut at det er lettere å kjenne med fingeren, finner det ikke alltid om jeg ser etter (ikke alltid han er villig til at jeg skal se i munnen heller)

ORIGINAL: sisu

Her har lillemor ingen kritisk sans for hva hun putter i munnen. Absolutt alt hun finner går den veien.En må virkelig følge med henne, for hun klarer å få tak i/ og finne det utroligste. Har blant annet hatt en periode hvor hun har klart å rive ned disse "hempene"med spiker en fester ledningene langs veggene.

Det har Emma gjort her og, ble drit redd når jeg fant en slik i munnen hennes[&:] Heldigvis har hun sluttet og intressere seg for ledninger nå.

Dere som har unger som smaker på alt som er rundt forbi, spiser ungene nesten all slags mat nå eller?

Vesla her er ikke interessert i å putte noe annet enn smukken og kanskje ei anna leke i munnen.. Hun er på nektern når det gjelder mat. Spiser fruktpureer (takk for at vi bor så nære Sverige og har godt utvalg[:)]), yoghurt grøt og mme.
Jeg har liksom en teori på at unger som er "flinke" smakere på alt som er i deres vei også spiser litt mer variert kost en vesla her. Men det er jo ikke sikkert at det stemmer[8D].

Ja alt går i munnen her og. Noenganger er det bare tunga hun tygger på, men ellers er å rive i stykker papir og tygge på det en stor hit. Når jeg forsøker å få det ut kniper hun munnen sammen og er meget bestemt i ansiktet...

ORIGINAL: linko

Det har Emma gjort her og, ble drit redd når jeg fant en slik i munnen hennes[&:] Heldigvis har hun sluttet og intressere seg for ledninger nå.

Vi har fjernet alle disse hempene og plugget igjen absolutt alle kontakter. kan ikke huske at storebror var så ekstrem.

ORIGINAL: Galleri

Dere som har unger som smaker på alt som er rundt forbi, spiser ungene nesten all slags mat nå eller?

Vesla her er ikke interessert i å putte noe annet enn smukken og kanskje ei anna leke i munnen.. Hun er på nektern når det gjelder mat. Spiser fruktpureer (takk for at vi bor så nære Sverige og har godt utvalg[:)]), yoghurt grøt og mme.
Jeg har liksom en teori på at unger som er "flinke" smakere på alt som er i deres vei også spiser litt mer variert kost en vesla her. Men det er jo ikke sikkert at det stemmer[8D].

Her spiser Oliver alt vi tilbyr han, fins ikke tegn på å være kresen.

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: Sorgenfri

ORIGINAL: linko

Vi har fjernet alle disse hempene og plugget igjen absolutt alle kontakter. kan ikke huske at storebror var så ekstrem.

Vi har rett og slett vært helt nazi når det gjelder ledninger. Han får enkelt og greit ikke lov til å leke med det, og har gitt litt mer opp her hjemme nå.

Det har vi og vært uten at det ser ut til å bry henne [:'(]

ORIGINAL: Galleri

Jepp! Her går det aller meste ned på høykant.[:D]

Aksel spiser alt og. Utenom når han ikkje er i form da. Og blir illsint når eg pirker det ut av munnen hans.

Back
Topp