abort!!!!

mundik

Andre møte med forumet
hei!!
har et litt "fælt"spørsmål, er det noen som har tatt abort her inne??jeg er veldig usikker på om jeg klarer og gjennomføre det!! var dere 100 prosent sikker på at de var det dere ville??? jeg forandrer mening fra dag til dag::((har en gutt på 3 fra før,og har ønsket meg en søster eller bror til han lenge, men nå har vi nettopp gått fra hverandre og jeg er 10 uker på vei, og jeg føler ikke jeg lenger er klar for 2 alene,men samtidig er jeg ikke klar for abort heller tror jeg!!!! send gjerne svar på pm.. håper virkelig på noen gode råd!!!!!litt rart spmål.......

har aldri tatt abort, men siden du er i tvil så behold! det finnes jo alenemødre til 6-7 unger, så du klarer nok to skal du se:)
du kommer aldri til å angre hvis du beholder, men er nok stor mulighet for å angre om du tar det bort.
men det er din kropp og ditt valg, og kun du som kan avgjøre det.
masse lykke til! stor klem

Har ikke tatt abort,men vil ønske deg lykke til med valget du tar[;)] Trist at dere har gått fra hverandre[:(][:)]

ORIGINAL: * bekkibjarnoll*

Har ikke tatt abort,men vil ønske deg lykke til med valget du tar[;)] Trist at dere har gått fra hverandre[:(][:)]

Anbefaler deg på det sterkeste å ta kontakt med amanthea, siden du er så usikker, da kan du forhåpentligvis få litt råd og veiledning, før du tar den endelige avgjørelsen. Lykke til!

sendte deg pm!

Jeg har aldri tatt abort og tror aldri jeg hadde klart å tatt en abort heller. Hvis du er sånn i tvil så tror jeg du kommer til å angre noe forferdelig hvis du gjennomfører aborten. Jeg mener at det er et såpass alvorlig valg at man burde være helt sikketr på at det er det man vil

Gjør det som er riktig for deg!

Hadde jeg vært 10 uker på vei og alene med jentungen min så hadde jeg nok tatt abort.. Personlige årsaker til dette, Jeg ville ikke klart et svangerskap til alene, og ikke ettertiden heller.

sendt deg pm

har d omtrent slik som du... bare litt meir og her har ikkje typen flytta enda, men han e på vei.... i blei gravid og valgte å ta abort... vanskeligste valget i nokken gang har tatt!! og nei i va ikkje 100% sikker... hadde d ikkje vært andre persona her i verden så hadde i aldri tatt abort, så gjor d mest for dem rundt me... og d beste for den i magen...
sikker på at i hadde kommet til å blitt drept om i hadde beholdt na ungen her... ikkje langt i fra hvertfall... hoho.. har sine grunner...
men i slit me d valget i har tatt og d kjæm i t å gjør leeenge...
d e tuuusen grunna t at i valgte abort, så ikkje skyt me!! [;)]

og om du velge å ta abort, så ta kirurgisk og ikkje medisinsk!

Back
Topp