Abort ?

Milloo

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
god kveld:)
Jeg er i følge mens 6 uker på vei akkurat i dag. I kveld når jeg var på do så var det litt blod på papiret, ikke frisk , men på en måte «utvannet» tok litt oppi skjeden for å kjenne og det var litt der... har hatt en del murringer og stikninger nedi magen i kveld . Når jeg var på do igjen i sted 3 timer senere så var det ikke blod der, men de stikningene er der enda .. :-/ er ganske redd for abort kjenner jeg .
Leser litt på nette om folk som tar ul for å sjekke, men er det noen som vet om det må bli gjort privat eller om jeg kan få der hos legen?
Håper noen kan hjelpe en fortvilet sjel
 
Det er helt vanlig å blø i svangerskapet. Noen blør ikke, andre blør noe og noen blør faktisk en god del. Murringer og stikkinger er også vanlig da livmoren din vokser :happy: Høres ut som du kan slappe helt av :Heartred

Er du veldig bekymret, ta kontakt med helsevesenet.
 
Jeg hadde litt småblødninger gjennom mesteparten av første trimester! Startet vel rundt uke 4 og varte til rundt uke 10-11! Er nå 20+1 og alt ser bra ut! Det beste du kan gjøre er å slappe av og tenke positive tanker! Krysser fingrene for at det er helt ufarlig :Heartred
 
Det er helt vanlig å blø i svangerskapet. Noen blør ikke, andre blør noe og noen blør faktisk en god del. Murringer og stikkinger er også vanlig da livmoren din vokser :happy: Høres ut som du kan slappe helt av :Heartred

Er du veldig bekymret, ta kontakt med helsevesenet.
Blødningen og murringen er vekke heldigvis så skal prøve så godt jeg kan å slappe av takk for svar !
 
Jeg hadde litt småblødninger gjennom mesteparten av første trimester! Startet vel rundt uke 4 og varte til rundt uke 10-11! Er nå 20+1 og alt ser bra ut! Det beste du kan gjøre er å slappe av og tenke positive tanker! Krysser fingrene for at det er helt ufarlig :Heartred
Oi så betryggende å høre. Godt det går bra med deg og mini heldigvis er blødningen vekke i dag så slapper mer av
 
Blødde fra uke 6 til uke 9-10 ca I alle 3 svangerskapene og er nå straks 31 uker på vei med nr 3.Fikk tatt UL i uke 6 alle gangene og alt så bra ut og man kunne ikke forklare hvorfor jeg blødde. Gyn mente det var en hormonrelatert blødning.
 
Blødde fra uke 6 til uke 9-10 ca I alle 3 svangerskapene og er nå straks 31 uker på vei med nr 3.Fikk tatt UL i uke 6 alle gangene og alt så bra ut og man kunne ikke forklare hvorfor jeg blødde. Gyn mente det var en hormonrelatert blødning.
Oi såpass , må ha vært skremmende og da! Men kjempe bra at alt gikk som det sku :) :) heldigvis ferdig å blø, men har en sånn smerte nedi magen som jeg ikke helt liker :-/ :( tenker jeg går til legen til uken og ber om å få sjekket meg for å føle meg sikker :)
 
Godt å høre at du har stoppet å blø.

Husk at blødning i svangerskapet ofte er helt ufarlig. Du kan lese mer om blødning i svangerskapet i denne artikkelen. Ingen fasit her, men kanskje litt betryggende likevel?
 
Back
Topp