abort for 4 uker siden men fortsatt gravid

Jeg vet at på sykehuset her så får man ikke noe mer oppfølging når det er over.. Man skal ikke inn til hverken blodprøver eller UL!

Venninnen min tok medisinsk abort, og det funket ikke.. Hun var fortsatt gravid. Så hun måtte inn og ta det kirurgisk til slutt..

ORIGINAL: Thunderella

Jeg vet at på sykehuset her så får man ikke noe mer oppfølging når det er over.. Man skal ikke inn til hverken blodprøver eller UL!

Venninnen min tok medisinsk abort, og det funket ikke.. Hun var fortsatt gravid. Så hun måtte inn og ta det kirurgisk til slutt..

Hum, burde være det mener jeg da.

her så kommer en på kontroll 4 uker etter og får tatt ul evt sette inn spiral. Får også beskjed om å ta en test etter det har gått 3 uker, før etterkontrollen. Greit at de følger opp, de spør også om en trenger noen å prate med evt annen støtte.[:)]

ORIGINAL: Sicily

Vanlig prosedyre etter medisinsk abort er å bli innkalt til HCG-måling ved blodprøver etter tre uker.. Skeptisk til denne tråden, ja.. Det vl jo vises positivt på tester i lang tid etter abort..

*kremt* det er iallefall ikke vanlig prosedyre på alle sykhus i norge..

Jeg tror jeg ville ha dratt til legen og målt at Hcg- nivået synker, for da vet du med sikkerhet [:)]

Lykke til!

Stor klem [:)]

Back
Topp