noen ganger blir det som å velge mellom pest og kolera... ingen av alternativene er gode! man ønsker ikke og det passer ikke med barn og man ønsker heller ikke ta abort. Jeg tenker mye på aborten jeg tok og skulle helst vært foruten å ha gjort det, men jeg ville heller ikke hatt ungen. såeh... Det er kjipt å velge noe som man egentlig ikke vil! men noen ganger må man bare slå seg til ro med at det ikke ble helt som man hadde tenkt - uansett om man velger det ene eller det andre. vei grunnene litt opp mot hverandre og tenk litt over hvilke grunner som er viktigst for avgjørelsen.Mrs Lutz skrev:
signerer her... jeg tok selv abort for 1,5 år siden, enda vi bodde(bor) sammen.. det var det eneste rette da virket det som. har angret noe i ettertid, men samtidig så var det ikke riktig tidspunkt..nå har jeg en ny spire på vei da:) Man kan få flere senere når det passer bedre! Jeg var den typen som tenkte at jeg ALDRI skulle gjennomføre det(jeg er ikke IMOT abort, det har jeg aldri vært for jeg klarer se litt lengre enn som så...) men noen ganger må man bare ta et valg.. hva du skal gjøre er opp til deg, men hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg nok tatt en abort ja..man kan aldri angre på et barn man har fått nei, men man trenger aldri å få dette barnet mot alle odds heller..når du ikke får det, savner du det ikke.. (hørtes kanskje kaldt ut,men du skjønner..)