Abonnerer dere på papiravis??

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Har i dag sagt opp papiravisen. Tidligere likt å ha den å blade. Vært avkobling for meg... Men etter en omlegging for litt siden blir den trykket kl 18 på ettermiddagen. Så står lite nytt i den. Etter omleggingen har det også blitt mye leserinnlegg som trykkes... Bra folk får si meningene sine men virker som di har ett lager som di må tømme nå :P

Så nå går vi over til kun digital tilgang.. Blir noen kr å spare i året også :)

Har dere papiravis eller abonnerer dere på noe avis digitalt??

Jeg jobber i avisen, men holder den ikke selv. Litt pga at den leveres i postkassen 100 meter unna, og jeg begynner på jobb 0630, så jeg får ikke lest den før jobb. Prøver å bla gjennom den på pc daglig, men det er sjelden jeg leser den grundig. Jeg jobber ikke med det redaksjonelle innholdet da, bare så det er sagt.

På nettavisene leser jeg stort sett bare overskriftene, klikker ikke så ofte innpå artiklene, så måten jeg leser nyheter på er ikke i målgruppen for papiravisen.

Ikke nå lenger. Var ikke fornøyd med den vi hadde.

Nei, lokalavisa her er bare en tynn fille. Ikke verdt pengene! Eneste jeg savner som jeg går glipp av er varsling om stengina av vann ol :p

Hverken papir eller digital.
Kan hende jeg blar gjennom en avis på jobb eller hos familie, ellers kjøper jeg inn til påske :)

Nei jeg leser den heller på nett for da kan jeg lese den hvor jeg vil :)

Har lokalavisen på papir. Liker å få med meg de lokale arrangementene og slikt der.

Har lokalavisen på papir. Liker å få med meg de lokale arrangementene og slikt der.

Jeg har lest dødsannonsene.... Litt pga jobben min da ;)

Men får tilgang til papiravisen digitalt da så kan jo fortsatt få di med ;)

Jeg har lest dødsannonsene.... Litt pga jobben min da ;)

Men får tilgang til papiravisen digitalt da så kan jo fortsatt få di med ;)
For min del tror jeg ikke det hadde blitt til at jeg leste den like ofte hvis jeg ikke fikk den i postkassa. Tror jeg hadde glemt den litt hvis den kun var digitalt.

For min del tror jeg ikke det hadde blitt til at jeg leste den like ofte hvis jeg ikke fikk den i postkassa. Tror jeg hadde glemt den litt hvis den kun var digitalt.

Tror det kan skje her også :P men prøver å ser... Blir savnet for stort får vi bare begynne igjen ;)

Har ønska meg lenge pga dødsannonser, men syns det er for dyrt. Men nå kommer de også på nettet her, så da er jeg fornøyd :-)

Back
Topp