Abonnerer dere på noe blader?

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hvilken og er dere fornøyd? (Ja jeg kjeder meg litt nå)

Hehehe... jeg abonerer på helsemagasinet vof (vitenskap og fornuft) Er kjempe fornøyd med det :)

Hva med deg?

Jeg har nettopp kjøpt abonomang på MAMMA. Gjorde dagen etter operasjonen på sykehuset, guden vet hvilken verden jeg var i da jeg gjorde det. Restnarkose rus. Kom på det et par dager seinere da jeg sjekket Mail å jeg så jeg hadde fått bekreftelse på Mail. Men greit nok det da. Ellers får jeg ift det jeg jobber med

Jeg har nettopp kjøpt abonomang på MAMMA. Gjorde dagen etter operasjonen på sykehuset, guden vet hvilken verden jeg var i da jeg gjorde det. Restnarkose rus. Kom på det et par dager seinere da jeg sjekket Mail å jeg så jeg hadde fått bekreftelse på Mail. Men greit nok det da. Ellers får jeg ift det jeg jobber med

Tegn på at du forbreder deg på suksess ;) Og det er et godt tegn

Tegn på at du forbreder deg på suksess ;) Og det er et godt tegn
Ja men jeg har jo å ei datter :) men dette skal bare gå på første søskenforsøk. For å si det sånn, tenker på oppstart flere ganger daglig

Nei ikke akkurat nå. Men jeg vurderer om jeg snart skal skaffe meg ett abonement igjen. Vet bare ikke på hvilke.
Har hatt iform før og alt om håndarbeid :)

Er med i hobbyklubben da, så får jo bøker innimellom, hvis jeg liker de da, jeg avbestiller som oftest :-P

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Nei ikke akkurat nå. Men jeg vurderer om jeg snart skal skaffe meg ett abonement igjen. Vet bare ikke på hvilke.
Har hatt iform før og alt om håndarbeid :)

Er med i hobbyklubben da, så får jo bøker innimellom, hvis jeg liker de da, jeg avbestiller som oftest :p

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Jeg å er med i hobbyklubben men de bøkene jeg har fått derfra har jeg glemt å avbestille Hehe. Hva med et gravid blad nå dom du venter en desember spire?

Kunne tenkt meg Ottobre design faktisk

Kunne tenke meg å abonnere på Lev Landlig, jeg elsker det bladet:-) jeg er også medlem i hobbyklubben, men avbestiller ofte, kjøper kun de bøkene jeg har lyst på.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp