Abnorm trøtthet … og dotter i ørene ?

Hermine84

Glad i forumet
Vi som prøver :)
Mailykken 2025
6+0 og den trøttheten er så slitsom :(
Sånn heeeelt tåke og apatisk annerledes trøtthet ..
og noe annet, flere som har dotter i ørene og mer øresus enn vanlig? Blir helt sprø av det..

Jeg sa btw til mannen min at jeg var så innmari trøtt. Så presterer han å svare «ja jeg også..» Eh jada… *facepalm*
 
6+0 og den trøttheten er så slitsom :(
Sånn heeeelt tåke og apatisk annerledes trøtthet ..
og noe annet, flere som har dotter i ørene og mer øresus enn vanlig? Blir helt sprø av det..

Jeg sa btw til mannen min at jeg var så innmari trøtt. Så presterer han å svare «ja jeg også..» Eh jada… *facepalm*
Ja! Øresus, svimmelhet og trøtthet er eneste symptomet eg har. Litt ømme bryster, men lite kvalme osv. Er 8+4 med ett foster med bankende hjerte.
 
Det har jeg. Kvalm+oppkast kun en gang forrige uke. Men trøtt hele tida. Gruer til å komme på min krevende jobb denne kommende uka.
Ikke bryr deg om det mannen din har sagt. Kanskje det er sant at han også er trøtt. Type «couvade syndrom» hehe
 
Har sånn influensa følelse bare miniversjon, alle symptomene er veldig svake, går rundt å føler at jeg skal bli syk, er også så sliten.
 
Trøtt her også! Helt sinnsykt. Legger meg før barna hver kveld :hilarious: Får titt og ofte dotter i ørene, og øresus/piping også. I tillegg til at jeg er kvalm konstant, og kjempe sulten hele tiden.
Kvalm hvis jeg spiser og kvalm hvis jeg ikke spiser, ikke lett å please denne kroppen om dagen :shifty:
 
Ja! Øresus, svimmelhet og trøtthet er eneste symptomet eg har. Litt ømme bryster, men lite kvalme osv. Er 8+4 med ett foster med bankende hjerte.
Å så godt å høre ❤️ eller altså ikke at du også er svimmel osv, hehe, men at hjertet banker ❤️
 
Det har jeg. Kvalm+oppkast kun en gang forrige uke. Men trøtt hele tida. Gruer til å komme på min krevende jobb denne kommende uka.
Ikke bryr deg om det mannen din har sagt. Kanskje det er sant at han også er trøtt. Type «couvade syndrom» hehe
Haha ja kanskje det :p han er ikke den som pleier ta noe som helst særlig innpå seg så hadde blitt meget forundret, men aldri si aldri :p
 
6+0 og den trøttheten er så slitsom :(
Sånn heeeelt tåke og apatisk annerledes trøtthet ..
og noe annet, flere som har dotter i ørene og mer øresus enn vanlig? Blir helt sprø av det..

Jeg sa btw til mannen min at jeg var så innmari trøtt. Så presterer han å svare «ja jeg også..» Eh jada… *facepalm*
Haha, det sier typen min og. Bare glad for at det er jeg og ikke ham som er gravid her. Mannfolk
 
Back
Topp