MammaMJ Elsker forumet 17 Jan 2011 #1 Noen som har Abercrombie jeans? Vi har jo fått merket på jobben, men har ikke fått jeans. Må jo eventuelt bestille på nett! Hvordan er de i str?! [:D] Alt annet er jo så smått mener jeg... [8D]
Noen som har Abercrombie jeans? Vi har jo fått merket på jobben, men har ikke fått jeans. Må jo eventuelt bestille på nett! Hvordan er de i str?! [:D] Alt annet er jo så smått mener jeg... [8D]
LilleLavendel Forumet er livet 17 Jan 2011 #3 vet bare at gensere er veldig smååå. mannen har noen og må gå opp minst 1 str! men dytter for deg:)
MammaMJ Elsker forumet 18 Jan 2011 #4 ORIGINAL: lykkeligemeg vet bare at gensere er veldig smååå. mannen har noen og må gå opp minst 1 str! men dytter for deg:) Jeg veeit! Jeg gikk også opp en str. Samme med sambo [:)] Kjedelig å bestille så passer den ikke [:'(] Takk for dytten [:D]
ORIGINAL: lykkeligemeg vet bare at gensere er veldig smååå. mannen har noen og må gå opp minst 1 str! men dytter for deg:) Jeg veeit! Jeg gikk også opp en str. Samme med sambo [:)] Kjedelig å bestille så passer den ikke [:'(] Takk for dytten [:D]