Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har søkt og fått bekreftet fødeplass på ABC. Gleder meg veldig.
Sist gang fødte jeg på Riksen og var fornøyd med det også, men vil så gjerne ha eget rom etter fødselen denne gangen. Mest trolig reiser vi hjem ganske raskt.
Fødte helt naturlig sist gang. Ååå, jeg gleder meg.
Har du vært på tidlig UL og fått bekreftet at du bare har en i magen? Jeg trodde jeg måtte vente til det var bekreftet før jeg kunne søke, men det må man kanskje ikke? Det er vel liten sjanse for det her i gården uansett...
Nei, det må man ikke. Om de oppdager at det er tvillinger på ordinær ultralyd så blir man vel flyttet over til vanlig fødeavdeling. Det er ikke alle som får tidlig ultralyd, og man må jo søke fødested for å få ordinær ultralyd. Jeg har hørt at det er lurt å søke i god tid, spesielt vi som har termin i juli og august. Er jo fødeboom i disse månedene pga barnehageopptaket. Så jeg ville søkt med en gang om jeg var deg.
Da har jeg sendt søknaden, håper jeg får plass... Er ærlig talt usikker på hva jeg gjør hvis jeg ikke får plass...
Fikk plass
Kanskje vi ses på ABC da?