ABC- klinikken Ullevål

renate84

Elsker forumet
Noen som har tenkt å føde her, eller har gjort det? Jeg sendte mail til dem for en mnd siden, men har fremdeles ikke fått svar.. Har kjempelyst til å føde der, så får vel ta en telefon en dag og høre. Forrige fødsel var ganske tøff, så vet ikke om jeg får lov å føde der. Men har hørt utrolig mye bra om dem! 

Fikk svar på mail dagen etter jeg sendte mail dit om at vi fikk plass og brev ville komme i posten. 2 uker tok det før brevet kom, med første time uti mars.

Jeg sendte mail en kveld og morgenen etter hadde jeg fått svar om plass. Har foreløpig ikke fått brev om oppfølging, bare ordinær UL...

Takk for svar! Tror jeg får sende en ny mail, også ringe en dag neste uke. Legen skulle sende hensvisning til ullevål, men vet ikke om han får til å skrive spesifikk at jeg ønsker meg til ABC- klinikken... 

Jeg ble oppringt med tilbud om plass kort tid etter å ha sendt dem en mail om hvorvidt det var mulig å søke plass selv om jeg bare var ca 5 uker på vei.
Man må vel egentlig sende dem et brev hvor man forteller litt om hvorfor man ønsker å føde der, evt om hvordan din forrige fødsel var.

prøv igjen :)

Back
Topp