Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Niceday
ingen som vet??
hvor mye er 500mb?? mye?? lite?? nok til å surfe facebook en del ganger daglig??
ORIGINAL: Natural Beautywifi - da surfer du på trådløst nett ikke sannt?? men er ikke over alt man har åpne nett, så trenger noe annet...
ingen som vet??
hvor mye er 500mb?? mye?? lite?? nok til å surfe facebook en del ganger daglig??
Hvorfor ikke bare bruke wifi?
ORIGINAL: ©Smartassforståelig nok for meg [:)] da har jeg hvertfall litt å gå etter[:)]
ingen som vet??
Ja, det holder til "en del ganger daglig"[:)]
Er ikke übermye sånn at du kan surfe bananas, men det er heller ikke lite - så det er nok til en god del bruk. Kjempeforståelig dette ser jeg[8D]
ORIGINAL: ©Smartassforståelig nok for meg [:)] da har jeg hvertfall litt å gå etter[:)]
ingen som vet??
Ja, det holder til "en del ganger daglig"[:)]
Er ikke übermye sånn at du kan surfe bananas, men det er heller ikke lite - så det er nok til en god del bruk. Kjempeforståelig dette ser jeg[8D]
ORIGINAL: Hilly77
Ingen av de ovennevnte slår Chess eller Tele2 i pris. 199kr i mnd,en frem til påske/fri bruk. Alt inkl.