Abbonement på Iphone??

Niceday

Forumet er livet
hvilket abbonement har dere som har Iphone??

trenger ca 500 ringeminutter og 500sms i mnd....

Vil også ha helst fri databruk, facebook avhengi [8D][8D] hvor mye er 500mb i mnd liksom, noen som kan forklare hvor mye d er?? [8|]

Familiepakken til onecall

400 sms 400 ringeminutter og 400 mb.

men hvor mye er 400mb da?? hvor lenge/mye surfer du på d??

ORIGINAL: Natural Beauty

ORIGINAL: My_

Familiepakken til onecall

400 sms 400 ringeminutter og 400 mb.

Hvor mye koster det her?
djuice har nesten samme 500-500-500 for 249kr imnd....

ingen som vet??

hvor mye er 500mb?? mye?? lite?? nok til å surfe facebook en del ganger daglig??

ORIGINAL: Niceday

ingen som vet??

hvor mye er 500mb?? mye?? lite?? nok til å surfe facebook en del ganger daglig??

Ja, det holder til "en del ganger daglig"[:)]

Er ikke übermye sånn at du kan surfe bananas, men det er heller ikke lite - så det er nok til en god del bruk. Kjempeforståelig dette ser jeg[8D]

ORIGINAL: Natural Beauty

ingen som vet??

Hvorfor ikke bare bruke wifi?
wifi - da surfer du på trådløst nett ikke sannt?? men er ikke over alt man har åpne nett, så trenger noe annet...

ORIGINAL: ©Smartass

ingen som vet??

Er ikke übermye sånn at du kan surfe bananas, men det er heller ikke lite - så det er nok til en god del bruk. Kjempeforståelig dette ser jeg[8D]
forståelig nok for meg [:)] da har jeg hvertfall litt å gå etter[:)]

Ingen av de ovennevnte slår Chess eller Tele2 i pris. 199kr i mnd,en frem til påske/fri bruk. Alt inkl.

ORIGINAL: ©Smartass

ingen som vet??

forståelig nok for meg [:)] da har jeg hvertfall litt å gå etter[:)]

Jepp[:D]

Jeg bestilte pakke på 1000mb (1Gb da[8D]) hos tele2, men så kjapt at det var alt for mye for mitt bruk, så jeg endret til mediumpakka som er 100. De har desverre ikke noe midt i mellom.
100 har vært akkurat passe for meg, for jeg har stort sett tilgang på wifi. Men hadde jeg vært mer ute slik som normale folk[8D] så hadde det vært aaaalt for lite. 500 hadde vært fint[:)]

tele2 super cheap. betaler 199,- i måneden og kan ringe, surfe, sende sms/mms så mye jeg vil!

Husk forresten at det er BV og sånt som drar mye[8D] gjerne 2-3-4mb per sidelasting[:-] Da flyr de fort.
Facebook bruker absolutt ikke mye, via appen nesten ingenting.[8D]

ORIGINAL: Hilly77

Ingen av de ovennevnte slår Chess eller Tele2 i pris. 199kr i mnd,en frem til påske/fri bruk. Alt inkl.

Du tenke på d Chess abonementet som du måtte bestilla før januar va ferdig! Får ikkje d no lenger[;)] Men du får derimot Chess On Time!
Her e prisa: https://www.chess.no/abonnement/chesson-time/chesson-time2/

takk snupper - nå har jeg blitt litt klokere her.....så da er d bare å bynne å lete etter d billigste - ønsker meg Iphone til bursdagen, men har ikke råd til å kjøpe selv før mars/april...

Back
Topp