Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mirage
Og ang svar: Tror det er fordi du ikke er en av de mest profilerte brukere. Har registert at de som er "mest populær" alltid får 1000 svar, mens de som ikke er det får færre..
Antakeligvis ikke vondt ment, men det blir vel gjerne sånn inne på forum .. [:)]
Vi mindre populære får svare hverandre istedet [:D]
Håper du forstår norsk, mener å huske det nemlig...
ORIGINAL: lykkepillen©
ORIGINAL: rina24
hmm..so many people on this forum..and nobody never had it??unbelievable...
sometimes i really dont understand why is it so difficult to get more that 2 answers?
is it because im not norwegian or what??
Tipper det er fordi du skriver på engelsk, og at folk tror at de må svare på engelsk.
Hadde ikke jeg visst at du forstår norsk, så hadde nok ikke jeg svart deg heller. (jeg suger i engelsk)[:D]
Men ditt opprinnelige spm kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med..[;)]
ORIGINAL: Lois Lane
Fil neglen på oppsiden til den blir nesten helt myk. (aj du leste rett) Dette får neglen til å trekke seg sammen for å bli hardere, og blir så dratt ut av såret. ER ikke så lett å forklare, og jeg tror ikke en gang jeg skal prøve å skrive det på engelsk.
Legg tåen i grønnsåpebad, evt en våt vaskeklut med grønnsåpe pakket rundt tåen, ta en liten plast pose over og så en sokk for å holde det på plass, og la det være over natten.
Hvis dette er noe du er mye plaget med, er det lurt å gå til lege.
Lykke til. Håper du forstår hva jeg har skrevet. [:D]