AB Circle Pro *tvshopdings*

*Christ*

Forelsket i forumet
Har dere sett den? Den runde tingen som man setter knærne oppi og trener magen??

Noen som vet om den funker?
[:)]

Har ikke prøvd men det ser hvertfall gøy ut [:)]

ORIGINAL: Slick Chick

Har ikke prøvd men det ser hvertfall gøy ut [:)]

Ikke sant... Men moro å høre hvis noen har prøvd den.

Det som funker er TRENING!

Så en dokumentar og der tok dem for seg TV shop... De intervjuet alle de damene og mennene som reklamerer for de apparatene, og de sa at man trenger ikke AB Pro, AB Flex, AB Circle AB Touch, AB Pro Bro x2 osv....
Det som hjelper er å gå ned på gulvet og ta sit ups....[8D]

ORIGINAL: Regan

Det som funker er TRENING!

Så en dokumentar og der tok dem for seg TV shop... De intervjuet alle de damene og mennene som reklamerer for de apparatene, og de sa at man trenger ikke AB Pro, AB Flex, AB Circle AB Touch, AB Pro Bro x2 osv....
Det som hjelper er å gå ned på gulvet og ta sit ups....[8D]

Jeg gjør det og, men men moro å gjøre annet og lissom...

ORIGINAL: morningafterdark

har en venninne som har kjøpt en. venter spent på svaret. men selv tror jeg ikke på disse quick fix varene. å en ting er sikkert  man blir ikke som dem som reklamerer for desse aparatene. de MÅ ha gjordt noe annet enn å holde på med bare en maskin.

Selvfølgelig har de det[:)]
Men moro å gjøre flere trenings ting...

ORIGINAL: Roastbeef leppa

En ting man setter knærne oppi for å trene magen.. Ja.. Det er logisk[:D][:D][:D][:D][:D]

Som du skjønner så aner jeg ikke hva du snakker om.. haha

Ja en sånn dings... Den ser litt morsom ut, går på tv3 akkurat nå!

Ja så reklamen nå, men tviler veldig på om det er så veldig effektivt[8D]
Har vært kundebehandler på TvShop faktisk...det var noen som ikke var så fornøyde også[8D] man tror man skal se ut som damene der etter 4 uker på en maskin..selv om startvekta er 100 kg med masse løs hud osv..mange har veldig urealistiske forventninger[;)]

Hadde de funka, 1 apparat for hele kroppen hadde vel alle treningssentre hatt den[8D]
Jeg kjøpte aldri noe av det[:D]

Back
Topp