AAu...

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Jeg har siste tiden begyndt å få utslett/gnagsår mellom lårene ?!?! Spesielt da jeg går i college joggebukse !! Er det fordi jeg har lagt på meg ? Eller har det med måten jeg går på etter jeg ble gravid ?? Noen som vet noen gode råd eller har erfaring med dette ?? Jeg forestiller meg at dette er kanskje noe overvektige har problemer med? Det skal da sies at jeg er helt normal... :S (trodde jeg) ... Hjelpes.. 

Måtte tilføye en ting : 

Har dere opplevd stikkninger/ ilinger der nede? ( i mormunnen ) eller sånn ca inni oppi der en plass :p  ??  Det følest ut som det driver og modnes på en måte, og det kommer i tak  sånn ca 4 - 5 ganger? Har hatt det nå ca 3 ganger siden uke 25, å de er skikkelig ubehagelig :p 

Stikker hver dag her nå.
Lite røsk i musa.. Ikke deilig hehe.
Men betyr jo at ting skjer og at men blir mer og mer nermere fødsel:).
Bare litt flaut når man står på kjøpesenteret og hyler aah og tar beina i kors hahah...
Det har jeg gjort =P! vldig åpentbart hvor det er vondt liksom heheh... Men men.. De refleksene de refleksene. Jeg har ikke gnagesår. men låra går mot hverandre nå som jeg har lagt på meg i graviditeten. Ikke deilig når det gnisser. Trikset er å ha bukser som gjør  at låra møtes med bukse på begge låra.. og ikke hud mot hud.. I hevertfall for meg:).

Lykke til=)! 

Huff, det hørtes vondt ut! Kanskje det er fordi du er varmere enn vanlig???

Har ikke hatt stikkinger enda, men mener jeg hadde det sist...

Elisabeth1 skrev:
Stikker hver dag her nå.
Bare litt flaut når man står på kjøpesenteret og hyler aah og tar beina i kors hahah...
Det har jeg gjort =P! vldig åpentbart hvor det er vondt liksom heheh... Men men.. De refleksene de refleksene. Jeg har ikke gnagesår. men låra går mot hverandre nå som jeg har lagt på meg i graviditeten. Ikke deilig når det gnisser. Trikset er å ha bukser som gjør  at låra møtes med bukse på begge låra.. og ikke hud mot hud.. I hevertfall for meg:).

Lykke til=)! 

Hehe, kjente meg igjen med den * hyle* opplevelsen, fordi det kommer alltid så overaskende, fikk det senest i dag når jeg var ute å luftet hunden, et stykke hjemmenfra fikk litt angst fordi det ville ikke gi seg på en måte :p Ja, det kan være fordi joggebuksen sitter litt lavt, kanskje en bokser hadde gjort susen ?! :) 

Elisabeth1 skrev:
Stikker hver dag her nå.

Lykke til=)! 

Hehe, kjente meg igjen med den * hyle* opplevelsen, fordi det kommer alltid så overaskende, fikk det senest i dag når jeg var ute å luftet hunden, et stykke hjemmenfra fikk litt angst fordi det ville ikke gi seg på en måte :p Ja, det kan være fordi joggebuksen sitter litt lavt, kanskje en bokser hadde gjort susen ?! :) 

girl skrev:

Ja, du må ikke nevne det engang, svetter heeele dagen, Når du sier det så har det helt sikkert en sammenheng.. :p 

girl skrev:

Ja, du må ikke nevne det engang, svetter heeele dagen, Når du sier det så har det helt sikkert en sammenheng.. :p 

Kjenner meg veldig igjen. Lårene gnir seg mot hverandre og har en følelse av at jeg hovner opp og får stikk smerter nedentil noen ganger. Ikke noe behagelig.

Back
Topp