AARRGH!! Teknisk hjelp, takk!

Majka

Betatt av forumet
Jeg har klart å få inn abonnement på testforum som jeg ikke vil ha, og de forumene og trådene jeg vil ha abonnement på får jeg ikke til!! Hva skal jeg gjøre? Hvordan får jeg bort abonnement og hvordan legger jeg til abonnement?

Hjelp!?!

helt øverst i høyre hjørne (der du finner bl.a. min profil) står det MINE ABONNEMENT

Klikk på den..
Da kan du fjerne den grønne haken på de forumene du IKKE vil ha abonnement på[;)]

Har gjort det, men forsvinner ikke de fra lista da? De ligger der enda, nemlig..
Å hvordan får jeg inn på lista de jeg vil ha?
Skjønner ingenting, jeg! [8|]

Når du har fjerna de grønne hakene skal det være nok å trykke OK nederst, så forsvinner de..

Legge til nye? hmm.. tja, det vet jeg faktisk ikke ennå..

Jeg gir opp! [:@]
Nytter ikke å fjerne hakene eller trykke OK.. Og det finnes ingen oppdater-knapp under "mine abonnement" eller "mine forum"
... andre forslag?

Ser forresten nå at det står "abonner" oppe til venstre når jeg er inne i test-forumet, men denne finner jeg ikke igjen i noen av de andre forumene jeg har vært inne på. Noen som vet hva det skyldes? Får alle dere andre abonnere på alle forum og tråder?

Ronja

Foreløbi tror jeg det er bare testforumet en kan abonnere på,
oppdater finnes ikke på den siden nei, men du må trykke på
SJEKK ALLE og så på TØM ALLE
(knappen skal endre seg etter at du har trykt på sjekk alle, og bli til en TØM alle-knapp)
Etter det trykker du på OK.

(alle disse knappene er NEDERST på MINE ABONNEMENT-siden[;)])

Håper du får det til, da[;)]

Back
Topp