Aargh

Gullklomp

Forelsket i forumet
M har lagt å hylt at hun "Isje vil sove, vil sove mamma sin seng, vil isje ha dyne på, tørsti" om og om igjen i flere timer nå. Hun er blitt skikkelig skjemt bort hos bestemor i julen, blitt tatt opp av sengen hvis hun ikke ville sove, og nå prøver hun seg på det samme her. Bf var her i sted og presterte å foreslå for henne at hun kunne få litt brus i sengen hvis hun la seg fint[:@] Går det ann?? Vi hadde bestilt pizza og han spurte om hun ville ha, selvfølgelig ville hun det. Og jeg kunne jo ikke nekte når han først hadde foreslått. Så her satt hun da kl.21 og spiste dolly pizza [:'(] Det har aldri vært noe problem å legge henne, men hun har virkelig fått det som hun vil i julen merker jeg[>:]

Hehe.. Sleipe små..[8D] Du må bare være streng og la henne skjønne at hun ikke slipper unna med sånt hjemme. Og lær BF det samme!!![;)]

ORIGINAL: *MissMe*

Hehe.. Sleipe små..[8D] Du må bare være streng og la henne skjønne at hun ikke slipper unna med sånt hjemme. Og lær BF det samme!!![;)]

sign! [:D]

ORIGINAL: Vand

sign! [:D]

hehe...her går ho rundet og maser om godteri...og pepperkaker...blitt litt skjemt bort i jula med det. [:D]

brus i senga[8|] æsj, d vil ikke jeg en gang ha[:-]

men her holdt han d gående fram til 22.30, fra 20.00... skulle IKKE sove alene på rommet! så blir nok ikke bhg på oss i morgen!

er nok som alle andre sier, å være konsekvent[;)] men ikke enkelt!

Huff ja.. Jeg er igrunnen ganske flink å stå på mitt! Når jeg sier "nei" så mener jeg "nei" [8|][8D]

Men når bf ikke gjør det samme, så er det ikke lett å vite hvem hun skal forholde seg til. Jeg kan ikke huske at jeg fikk stå opp igjen for å spise når jeg var liten, eller fikk spørsmål om jeg ville ha brus i sengen [&:]

Det må vel rett og slett bare et godt samarbeid til her.. For sånn som leggerutinene har vært de siste dagene skal de IKKE være![8|]

Sign!!

også ville jeg ha gitt bf et klask i bakhode og spurt hva han egentlig tenker med[8D]

ORIGINAL: shorty86

også ville jeg ha gitt bf et klask i bakhode og spurt hva han egentlig tenker med[8D]

Det har han fått [8D] Håper det hjalp! hehe

Back
Topp