aarg! barnehage...

Ninamor_

Glad i forumet
vi søkte om omplassering før fristen, vi har stått på venteliste ett år nå.. har ikke fått svar og hørt at mange hadde fått svar, så da ringer jeg barnehagesjefen å spørr når man får svar..

jeg hadde jo igrunn trodd jeg ikk fikk noen plass da men greit med svar..

jeg presenterer meg og sier hva det gjelder, ja dere ja hørte at dere ikke ville bytte plass alikevel, barnehagelederen i den barnehagen Lisa går i hadde sagt det.. jeg bare ?? ehh nei det har jeg aldri sagt.. da ble hun litt rar og sjekka søknaden vår ja dere står jo på venteliste fortsatt.. hmm.. dette må jeg undersøke nærmere.. jeg ringer deg igjen..

hørte ikke noe mer i går selvfølgelig, hvem ringer vel rett opp igjen.. sjekka telefon hvert 5 min for jeg har den aldri med meg..

så i dag møtte jeg styreren i barnehagen og hun sa hun hadde snakket med sjefen og hørte det hadde blitt misforståelser for vi hadde fått et tilbud, men de hadde ikke hørt noe fra oss og trodde da vi ikke ville ha plassen!! vi har jo ikke fått noe tilbud hverken i posten eller på nettet der søknaden ligger!!!!

så hun sa at vi sikkert hørte fra hun barnehagesjefen etter påske da siden de var opptatte med intervjuer i hele dag!! gaaad!!!!

mannen min er mildt sagt forbanna da han er så lei den barnehgagen lisa går i nå og det er så mye nærmere den barnehagen vi har søkt at jeg kan trille dit når jeg skal være hjemme i perm..

vi får jo sikkert ikke plass nå alle har jo fått svar.. utenom oss!!!

press på sier jeg bare press på! det er ikke deres feil, det hender at de hoster opp plasser om foreldre blir krevende[8D]

ja kommer ikke til å gi oss på dette.. jeg må si det var dumt av hun styreren å si at vi hadde fått et tilbud dersom vi ikke får noe nytt..

Back
Topp