AAP

MammaTilEmilie

Gift med forumet
Dere som går på det..
når dere har vert på møter med nav.. hvordan funker det?
Er innkalla til mitt første møte nå men er så nervøs, hater møter me de..

Trur eg ha angst mot nav.... hehe
er det bare møter ang hva du ser for deg frammover eller hva?

Er ikke helt der enda, men snart. Men ettersom det er arbeidsavklaringspenger.. vil det jo si at det er penger mens man venter på å gå tilbake i jobb. Så man må vel ordne en slags plan kan jeg tenke meg[:)]
Nav er best i møter syns jeg... mye bedre enn på tlf[8D]

sikkert litt ekstra nervøs, er mitt første møte her inne og aaaner ikke hvem saks behandleren min eller noe er. :P

ingen?

Alle som går på AAP skal til NAV for å gjennomgå en arbeidsevnevurdering (som er et verktøy NAV bruker for å avklare situasjonen din) og lage en aktivitetsplan.

Arbeidevnevurderingen er arbeidsfohold, utdanning, sosiale og matrielle forhold, interesser, muligheter/utfordringer og helse. Så leger NAV en konklusjon for å se om du fyller videre vilkår for å motta AAP og evntuellt hvilek tiltak som skal settes inn for 7å få deg ut i jobb.

Aktivitetsplanen skal inneholde de konkrete tiltakene som skal gjøres. Lengden på hvor lenge du får motta AAP avhenger av lengden på din aktivitesplan, og denne kan hele tiden revurderes i forhold til din helsesituasjon.

Målet med AAP er å få flest mulig ut i tiltak og aktivitet og ingen skal "gå og slenge" lenger.

Ble dette klarere kanskje?

ORIGINAL: Looney

Alle som går på AAP skal til NAV for å gjennomgå en arbeidsevnevurdering (som er et verktøy NAV bruker for å avklare situasjonen din) og lage en aktivitetsplan.

Arbeidevnevurderingen er arbeidsfohold, utdanning, sosiale og matrielle forhold, interesser, muligheter/utfordringer og helse. Så leger NAV en konklusjon for å se om du fyller videre vilkår for å motta AAP og evntuellt hvilek tiltak som skal settes inn for 7å få deg ut i jobb.

Aktivitetsplanen skal inneholde de konkrete tiltakene som skal gjøres. Lengden på hvor lenge du får motta AAP avhenger av lengden på din aktivitesplan, og denne kan hele tiden revurderes i forhold til din helsesituasjon.

Målet med AAP er å få flest mulig ut i tiltak og aktivitet og ingen skal "gå og slenge" lenger.

Ble dette klarere kanskje?

ja takk :D

Sto liksom ingenting i brevet.. bare møt der og der da og da :D

Back
Topp