AAP utbetaling.

3gutter-ennsålenge

Forumet er livet
Vel nå ser det ut som om de betaler ut til meg snart. Måtte ordne med skattekort, men trodde de kunne hente inn de opplysningene jeg?
 men når kan jeg forvente å få penger når det står: klar til beregning? Har jo en del regninger som må betales.[;)]

Sendte meldekort på lørdag og fikk pengen på konto i går. Så sendte du meldekort lørdag skal ikke pengene være langt unna[:)]

Har ikke sendt meldkort enda, skal sende på lørdag. men får penger snarest pga at jeg har venta siden november.. [;)]

Da vil jeg tror de kommer snart. Har du sjekke på kommende utbetalinger? (eller hva det heter? På dine sider.) om det står noe der? [:)] Så bra du endelig får de og etterbetaling [;)][:D] 

Står ikke noe der enda.. men i flg min mor, så betyr det at det kanskje kommer i løpet av morradagen evt overimorgen[;)]

ORIGINAL: Furteguri og sønn

Står ikke noe der enda.. men i flg min mor, så betyr det at det kanskje kommer i løpet av morradagen evt overimorgen[;)]

vil ikke tro du får noe før du har sendt første meldekort.. fikk ikke jeg iallefall og jeg fikk etterbetalt

har sendt meldekort vær 14e dag altså.. neste gang er på lørdag altså[;)]

Det står på skattekortet at det ikke skal leveres til nav....

ORIGINAL: Furteguri og sønn

har sendt meldekort vær 14e dag altså.. neste gang er på lørdag altså[;)]

Da får du pengene neste tirsdag/onsdag

Haha, uff ble litt forvirra av alle innleggene her..

Da vet jeg ikke, du får ringe å purre på de

ORIGINAL: ~September~

Det står på skattekortet at det ikke skal leveres til nav....

jeg måtte visst det siden jeg ikke hadde noen inntekt i fjor... Men hadde skattekortet klart i fjor da

Back
Topp