AAP og permisjon

Mca81

Forelsket i forumet
Kordan blir det med aap og foreldrepenger ?
Nåken med erfaringer ?
Nåke eg bør tenke på?
Pappaen skal jo også ha permisjon ..

Blir da regna av dei 3 siste årene ? Då kan jo vanlig lønn bli regnet med? Til fordel for meg :) Eller ?? Eg er på omskulering, aap på andre året ..

Kun seriøse svar her damer , eg er desperat .. Skjønner ikkje en drit !

Og du , takk for at du tar deg tid til å hjelpe akkurat meg <3 :) ;)

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men gir deg en dytt her :)

lest mye info på nav.no. De har lagt t.o.m en video om alt man trenger å vite :-)

Okey , må eg søke om foreldrepenger eller går aapen som vanlig ? Har jo vedtak til Jan-14 ?
Jepp, du fyller ut vanlig skjema som du finner på nav:) aap likestilles med arbeid så du får vanlig permisjon:) aap stopper da automatisk opp mens du har permisjon så må du søke om å gjennopta den før permisjonen din går ut. Da vil du få samme beløpet igjen i aap:)

Jepp, du fyller ut vanlig skjema som du finner på nav:) aap likestilles med arbeid så du får vanlig permisjon:) aap stopper da automatisk opp mens du har permisjon så må du søke om å gjennopta den før permisjonen din går ut. Da vil du få samme beløpet igjen i aap:)
Tusen takk ;) :) :)

Såfremt du velger 100% dekningsgrad (den korteste permen) så får du det samme i mnd som på AAP.
Da har og far rett på sin perm.
Velger du 80% dekningsgrad får du 80% av det du har idag :)

Såfremt du velger 100% dekningsgrad (den korteste permen) så får du det samme i mnd som på AAP.
Da har og far rett på sin perm.
Velger du 80% dekningsgrad får du 80% av det du har idag :)
Ja, det er det eneste eg har fått inn :p Men, no er det meste klart i toppetasjen :) takker så mye alle sammen ;)

Back
Topp