AAP og meldekort hjelp!!

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Sendte inn for første gang på lørdag, da skal de vel komme inn i løpet av dagen men de står ikke på mine utbetalinger og status står ikke beregnet..får jeg ikke da??

Hater surr med NAV..er vant til å få penger av de den 25 så er en god del på etterskudd nå kan man si...

Hos meg har de vært inne på mandagskvelden.. senest tirsdagmorgen, om meldekortet er sendt på lørdag.

Men har lest så mange her inne som sender søndag og får de inn mandag ettermiddag...men må det stå beregnet for at de skal komme? Håpe de kommer..er så redd jeg har gjort noe feil eller noe..

Amourica skrev:
Hos meg har de vært inne på mandagskvelden.. senest tirsdagmorgen, om meldekortet er sendt på lørdag.

Har de stått på mine utbealinger mandags morgen da?

Sender meldekort på lørdag eller søndag,ettersom - og pengene er inne på konto enten mandag ettermiddag eller morgenen på tirsdag. Står ingen ting på kommende utbetalinger hos meg heller,men regner med at pengene er inne som vanlig i dag eller i morgen.

Så lenge man sender det inn før kl 19 på søndag, så skal man forvente de inn ila mandag - hvis ikke er det banken som er treig! Men hvis det ikke står i dine utbetalinger, så vil jeg tro det har skjedd en feil..

Jeg sender som regel inn på lørdager og da er pengene på konto i 15/16 tiden på mandag.

Har snakket med nav og det var noe feil der, fikk beskjed om at han sendte pengene mens jeg snakket med han men står fortsatt ikke på mine utbet. så får bare håpe de kommer allikevel..

Sikker på at meldekortet ble sendt....må klikke to ganger på "send meldekort" ( har glemt det ørten ganger selv å klikke to ganger).

Om jeg sender inn lørdagen får jeg ofte pengene i løpet av mandagen, senest tirsdagen. Sendte i dag, og kan ha pengene i morgen om det klaffer, men som oftes onsdagen.

Enda ikke kommet opp på mine utbet selv om han sa han fikset det på nav..håper faen ikke han surra og tok feil, MÅ ha de jævla pengene i morra..skjønner pokker ikke vitsen med utbet hver 14 dag!!

Back
Topp