CatharinaSofie
Flørter med forumet
Noen som har erfaring? Om jeg tar engangsstønad, hva skjer med aap? Noen sier det stopper for en periode, andre sier at det er to ulike ytelser og at det dermed ikke skal påvirke hverandre… hva er rett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det eneste jeg finner på nett også, tusen takk for tilbakemeldingen og lykke til videre med svangerskapetFinner ikke så mye om det men det jeg leser på nett er at enn beholder aap ved engangsstønad men at nav kan kreve aktivitet 6 uker etter fødsel- anbefaler deg og snakke med veilederen din for og få rett svar
Tusen takk, masse lykke til selv, skal søke stønad i mai så heldig hvis ikke så lenge til, det gledes til å handle og skru opp ting og få ting på plassEr det eneste jeg finner på nett også, tusen takk for tilbakemeldingen og lykke til videre med svangerskapet
Tusen takk skal søke nå i april, er kommet halvveis, ser så frem til det samme har du kommet langt?Tusen takk, masse lykke til selv, skal søke stønad i mai så heldig hvis ikke så lenge til, det gledes til å handle og skru opp ting og få ting på plass
Lykke til i svangerskapet hos deg også, kommet langt?
15 uker i dag, så nærmer seg halvveisTusen takk skal søke nå i april, er kommet halvveis, ser så frem til det samme har du kommet langt?
Oi, så spennende ønsker deg som sagt masse lykke til15 uker i dag, så nærmer seg halvveis
Tusen takk masse lykke til, te deg ogsåOi, så spennende ønsker deg som sagt masse lykke til
Tusen takk Har du funnet ut hva du venter?Tusen takk masse lykke til, te deg også
Nei, de tror det blir ei jente, men får vite det om ca 3 uker skal på UL da og kommet til uke 19Tusen takk Har du funnet ut hva du venter?
Oi, så spennende lykke til på ulNei, de tror det blir ei jente, men får vite det om ca 3 uker skal på UL da og kommet til uke 19
Takk, telt dager nå, bare 12 dager igjen så blir spennende de 6 ukene har vært lange, heldig hvis fikk jeg 2 ul mens jeg var innlagt på sykehuset, så det var greit detOi, så spennende lykke til på ul
Skjønner den, huff forstår reddselen din, men prøv å vær positiv og husk at er du bekymret finnes det mange som er gode på fagfeltet man kan snakke med, evt ta kontakt med jordmor for å snakke om ting, du er ikke alene!Takk, telt dager nå, bare 12 dager igjen så blir spennende de 6 ukene har vært lange, heldig hvis fikk jeg 2 ul mens jeg var innlagt på sykehuset, så det var greit det
Håper bare alt er bra med lille, er jo 17 uker på vei men er så redd for MA det kan jo skje når som helst...