Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Renate*
Huh??
Dette skjønner jeg ikke.. Haha..
Men blir foreldre penger d samme som AAP??
Jeg trodde jeg hadde rett på engangs stønad jeg
ok .. Hehe.. når må man søke da? er noob jeg vttu :D
ORIGINAL: Nesing
Du har vel krav på foreldrepenger så lenge du går på AAP? I hvert fall slik jeg har forstått det. I såfall vil du ikke ha krav på engangsstønaden som kun er beregnet for dem som ikke har opparbeidet seg rettigheter til foreldrepenger. Er du i tiltak nå, eller i behandling? I såfall er det jo et krav at aktiviteten opprettholdes etter fødsel såvidt jeg vet for at AAP skal videreføres. Men som sagt, jeg mener du har krav på foreldrepenger beregnet ut ifra stønaden du nå mottar.
ORIGINAL: Nesing
Du har vel krav på foreldrepenger så lenge du går på AAP? I hvert fall slik jeg har forstått det. I såfall vil du ikke ha krav på engangsstønaden som kun er beregnet for dem som ikke har opparbeidet seg rettigheter til foreldrepenger. Er du i tiltak nå, eller i behandling? I såfall er det jo et krav at aktiviteten opprettholdes etter fødsel såvidt jeg vet for at AAP skal videreføres. Men som sagt, jeg mener du har krav på foreldrepenger beregnet ut ifra stønaden du nå mottar.
Jeg venter på å få begynne å jobbe noen timer i uka :)
Men jeg kommer jo ikke til å jobbe litt med engang jeg har født?!!! :S
ORIGINAL: MiLfYwAy
Jeg får bare permpenger av de 50% jeg har jobbet, og ikke av aapengene. Det fikk jeg iallefall beskjed om på nav. Man får jo ikke
feriepenger fra AAP heller..