aanden som gaar

MammaTilEmilie

Gift med forumet
tastaturet mitt er klikk.. staar ikke paa engelsk men klarer ikke og fikse det..

dere husker eg sa det spoker her?
har opplevd meget mye rart og naa etter vi har bestemt oss for og faa han ut har han blitt mye mer paagaaende og det foles ut som han har hengt seg paa skuldrene dine og tommer deg helt for energi.. du er trott uansett hvor mye du sover..

saa paa onsdag faar vi besok av ho synske eg snakte om og hu skal prove og faa han ut :)

ORIGINAL: Gulljenta07

Oi håper hun får kontakt med han da, det er skikkelig scary med sånne folk som går igjen [&:]

det er drit ekkelt..
i forgaars graat emilie i 2 timer og da folte eg han bak meg hele tiden saa ho var sikkert livredd..

oy, så spennende! (misforstå meg rett) er ikke noe greit for dere som sliter med det, men må si jeg syns sånne ting er veldig spennende!
hvem er det dere skal få besøk av?

ORIGINAL: Silly

oy, så spennende! (misforstå meg rett) er ikke noe greit for dere som sliter med det, men må si jeg syns sånne ting er veldig spennende!
hvem er det dere skal få besøk av?
m sliter med det, men må si jeg syns sånne ting er veldig spennende!

det er veldig spennande det syns eg selv og men ekkelt paa samme maate..:o
Det er tanten til en venninne av meg saa ho er ikke noe kjent so bor vel kansje ikke legge ut navnet hennes her men ho er *trent* opp av Lilli Bendriss og er en god venninne av henne

ORIGINAL: MammaTilEmilie

Oi håper hun får kontakt med han da, det er skikkelig scary med sånne folk som går igjen [&:]

det er drit ekkelt..
i forgaars graat emilie i 2 timer og da folte eg han bak meg hele tiden saa ho var sikkert livredd..

Huff da stakkars lita [:(] nei håper denne ånden kommer seg over limbo!!

det haaper eg og.. kan ikke vere kjekt og sitte igjen her for han heller vil eg tro

Back
Topp