aah, den luktesansen...

januar13

Betatt av forumet
Jeg har vært litt følsom i det siste, men i dag! Hjelpe meg!
Guttungen har akkurat sluttet med bleie, og i dag ville han ikke bæsje på do, men i potta... Jeg måtte løpe til badet med potta full av bæsj, og når jeg kom frem luktet det ett eller annet rart der inne, som gjorde det hele verre... Det lukter svidd når jeg lager mat, selv om ingenting er svidd. Fryseren lukter forferdelig stygt og kjøleskapet enda verre.. Jeg kommer til å sulte snart! Ingenting av maten jeg liker lukter godt, så jeg mister matlysten...

januar13 skrev:
Jeg har vært litt følsom i det siste, men i dag! Hjelpe meg!
Guttungen har akkurat sluttet med bleie, og i dag ville han ikke bæsje på do, men i potta... Jeg måtte løpe til badet med potta full av bæsj, og når jeg kom frem luktet det ett eller annet rart der inne, som gjorde det hele verre... Det lukter svidd når jeg lager mat, selv om ingenting er svidd. Fryseren lukter forferdelig stygt og kjøleskapet enda verre.. Jeg kommer til å sulte snart! Ingenting av maten jeg liker lukter godt, så jeg mister matlysten...

haha, unnskyld at jeg ler men jeg føøøøler så med deg akkurat nå! har samme problemet! kjøleskap er min verste fiende. 
ingenting smaker det samme, og salami er den verste lukten jeg kan lukte! huff! 
du får bare spøre deg med tolmodighet og holde deg for nesa :P hihi.. 
klem !

Føler ed deg. Sliter med ekstrem luktesans, så her i huset er søpla og guttungens bæsjebleier det værste av det værste.
Og i tillegg smaker all mat annerledes. Liker ikke Cola eller kaffe lenger, noe jeg egentlig er veldig glad i... Får håpe det gir seg etterhvert..

Har hørt om at dette skjer med gravide, men jeg har ikke merket noe til det selv enda. Føler med deg!

Hemmelig en stund! skrev:
Har hørt om at dette skjer med gravide, men jeg har ikke merket noe til det selv enda. Føler med deg!

Det kan komme plutselig;) For så å forsvinne, og komme tilbake ;) 

Heheh, må bare le litt for har det på akuratt samme måte. Ikke at det er så mye å le av egentlig men, likevel. Kjøleskapet er værste fiende her også...gruer meg til å lukke det opp. Ellers så er lukten av andres urin helt ufordragelig hehe. Kan lukte det milevis hvis samboeren har vært på do. I tillegg jobber jeg som sykepleier så nesen er meget sensitiv for UVI-lukt. Haha, typisk sykepleiere;) Og ikke minst lukten av pølser...æsj for en udregelig lukt. Og samboeren som elsker pølser, blæ!

Er ikke noe serlig det. Jeg må bytte bæsje bleier hver dag. Det er i grunn greit. Men er tom for bleieposer til bøtta, så må bruke vanelig søplebøte. Og hver gang jeg åpner den kommer en J*vla  stank. Må bare forlate romme,,,

Back
Topp