aaauuuuuuuu

mb

Gift med forumet
Nå har jeg så vondt i knollen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjør av meg. Er så trøtt at det dunker og smeller. Nå gleder jeg meg skikkelig til jeg kan få en hel natt søvn igjen. Over 5 måneder siden sist. Har fremdeles 2-3 nattmåltider vi. Er det normalt? hvordan er det hos dere. Så har jeg jo en mann som ikke hjelper til med netter da... det har kanskje noen av dere andre. I så fall er dere heldige. Tro det eller ei men han ligger faktisk å snorker fremdeles. Vet ikke helt hvordan jeg skal få ham til å hjelpe heller, for han blir så innmari sur hvis jeg ber han ta seg sammen og hjelpe mer til. Og så skylder han på at han jobber jo og helga er eneste dagene han kan sove litt lenger, som om jeg får sover mer. [:'(][:@]

Hihi... det er så typisk mannfolk altså. Her er det jeg som står opp om natta, men i helgene står sambo opp og gir måltidet klokka seks/sju. Bare hvis jeg spør, men noen ganger spretter han opp.
Den derre "jegjobberheleukaogkanbaresoveihelgene" har ikke vært brukt her hjemme annet enn av meg. Som jeg sier : Helga er de eneste dagene sambo KAN hjelpe til med unga på natta og morgenen. 
Så hvis han er oppe på natta med ungene så sover han lengre på morgenen. Og hvis jeg bare er oppe så sover jeg lengre på morgenen.

Klemmer

Her er nattjobben min, noe annet er ikke mulig, da jeg fullammer. Men det gjør også at vi har mange nattmåltider, 2-3ganger det er en GOD natt her! Men jeg får sove om morgenen i helgene!!! Det mener han er en selvfølge. Han har tross alt sovet de timene han er på puta, det har ikke jeg. Han er ganske bekymret for om jeg får nok søvn, og passer på meg der... Så jeg skjønner at jeg er heldig!!

Jeg hadde gått og vekket ham og sagt at jeg hadde hodepine og måtte legge meg en stund! God bedring!

uff da...det er jo ikke noe godt! hadde nok gjort som Sara73 sier; gått og vekt
han og sagt at du trenger å sove litt!
Her i huset er det jeg som tar hver natt, men det er fordi jeg fortsatt fullammer... og
jeg er heldig da, har bare ett måltid på natta, og da sover jeg sånn halveis...hehehe..
Får sove lenge hver dag om jeg vil, han står opp tidlig uansett...han har jo fri når han er hjemme...

Signerer de andre, her..
vet at ikke alle er like morgenblide når de blir vekket, men du har tross alt behov for å sove du også[8|]

JR har ikke spist om natten på snart 4mnd, så jeg er vel det man kaller heldig, men så fikk jeg ikke fullamme noe lenger enn det heller, da[:(]

Fikk lagt meg litt mellom 1 og 3 og har det mye bedre nå. Takk skal dere ha[;)]

Fikk lagt meg litt mellom 1 og 3 og har det mye bedre nå. Takk skal dere ha

Så flott at du fikk sovet litt da!! Gjør godt for kropp og sjel med en liten blund! [;)]

Godt at du har fått hvile litt, ja, og at du føler deg bedre[:D]

Samboern min ligger med puste/snorke maske om natta så jeg tar meg av "nattarbeidet" noe som er mest praktisk. Men hun spiser 2-3 ganger og jeg føler meg ikke uthvilt!! Men denne helga har vi vært hos min mor på besøk og hun tok henne i natt og morges. Men hva tror du skjedde? Joda jeg bli liggende våken og slet virkelig med å få noen timer søvn siden Mina ikke var i samme rom. Passe irritert på meg selv i dag. Faktisk mer trøtt nå enn når jeg har mata henne hele natta...

Det var godt at du fikk deg litt søvn! Er sikkert ikke så lett å få til en høneblund på dagen med 3 barn som er våkne [;)] Jeg er så heldig at han sover hele natta! Så jeg synes virkelig synd på dere som må opp så mange ganger på natta. Blir ingen god søvn av det nei.

ORIGINAL: Trulte74

Samboern min ligger med puste/snorke maske om natta så jeg tar meg av "nattarbeidet" noe som er mest praktisk. Men hun spiser 2-3 ganger og jeg føler meg ikke uthvilt!! Men denne helga har vi vært hos min mor på besøk og hun tok henne i natt og morges. Men hva tror du skjedde? Joda jeg bli liggende våken og slet virkelig med å få noen timer søvn siden Mina ikke var i samme rom. Passe irritert på meg selv i dag. Faktisk mer trøtt nå enn når jeg har mata henne hele natta...

Ja er ikke det typisk?[:-]

Har du tenkt på å spørre om råd på helsestasjonen for å få han til å sove litt mer om natta[8|]
Jeg synes du er tøff som har takla å være våken 2-3ganger på natta helt til nå
- selv er jeg kjempetrøtt selv om JRjr sover i 10-12 timer pr natt[8|]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Har du tenkt på å spørre om råd på helsestasjonen for å få han til å sove litt mer om natta[8|]

Har egentlig spurt om råd og lov til å gi litt grøt siden han var 3 mnd, men får beskjed om at det er for tidlig å forvente at han sover rundt og siden jeg ammet fikk jeg ikke lov å begynne med noe. Hadde vel ikke trengt å høre på de men av en eller annen grunn føler jeg jeg må følge rådene deres denne gangen. Har aldri brydd meg før. Men jeg skal dit i morgen og da skal jeg få de til å si det er ok at jeg begynner med litt grøt på kveldene

ORIGINAL: homma

Godt du fikk sovet litt på dagen i dag da,men fy så dårlig gjort av mannen din.[:'(]Da hadde jeg blitt sint da.[:@]
Hadde nok aldri godtatt det nei.Min må pent stå opp i helgene når frokosten er klar.Jeg tar selvfølgelig barna,men Thea sover jo til 7 tiden så jeg kan vel ikke klage.

ja det er dårlig gjort, men det er vel litt min feil også. han er nok bortskjemt. Og det sies jo at mannen bare gjør det vi lar ham gjøre. Men jeg vil liksom at han skal se jeg er sliten og hjelpe til litt uten at jeg må be om det jeg. Jeg er kanskje litt sær, men vil ikke be om hjelp.[8|]

ORIGINAL: mb

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Har egentlig spurt om råd og lov til å gi litt grøt siden han var 3 mnd, men får beskjed om at det er for tidlig å forvente at han sover rundt og siden jeg ammet fikk jeg ikke lov å begynne med noe. Hadde vel ikke trengt å høre på de men av en eller annen grunn føler jeg jeg må følge rådene deres denne gangen. Har aldri brydd meg før. Men jeg skal dit i morgen og da skal jeg få de til å si det er ok at jeg begynner med litt grøt på kveldene

Ja, det hjelper jo ikke han at mamma'n hans sliter seg ut, heller[8|]
JR har jo fått variert kost han (mm+mme), så det var ikke problem å få DEN NYE helsesøstera til å tillate å begynne med mat.. [;)]- i tillegg til at han er slank, da[8|]

Mina spiser grøt på kveldene men det har ikke vært den helt store effekten. Rundt en time lengre søvn første økten er det eneste

ORIGINAL: Trulte74

Mina spiser grøt på kveldene men det har ikke vært den helt store effekten. Rundt en time lengre søvn første økten er det eneste

JR har ikke endra så mye søvn han heller, men får fortsatt bare tynn grøt om kvelden, da.. har litt treg mage[8|]

Back
Topp