AAAUUUUUUUU

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
Å fytti H........... svarte F...!!

Jeg datt så sinnsykt på isen i dag, klarte så vidt å slenge meg over på siden slik at jeg ikke skulle dette rett på magen, (og jeg som alltid detter på ræva, men ikke nå nei selvfølgelig[:@].) Fikk skikkelig vondt i en finger som jeg har knust tidligere.

Er jo kjempe skummelt å være ute å gå nå[8|] men skulle bare hente posten for å se om innkallingen til UL var kommet[8|]

Uff da, det hørtes ikke noe deilig ut![:-]

Jeg har hørt at det er livsfarlig å gå ut på deres kant av landet - hold deg inne du!

stakkars deg,håper skinka tålte det[:D]
men helt seriøst,hva gjør en gravid kvinne utpå glattisen!??
hold deg inne til våren![:D]

god bedring!

Helt enig! Hold deg inne til våren!! Posten kan noen andre ta seg av.. Er jo livsfarlig å bevege seg ute nå..

Huff da, må ikke drive å valse sånn på isen da[:)]

Håper det går bra nå da, kom det noe inkalling til ul i posten da?

He he he he

Ja jeg tror nok det så komisk ut for den posten vi fikk ble kastet til alle kanter, deriblandt gaven fra babyverden[:D]

Men nei nettemor det kom ikke noe innkalling i posten[&o] vente litt til da......[8|]

Forøvrig håper jeg alt står så bra til som det bare kan.

Stor holdefastklem, spesiellt til nettemor[:)]

Uff det er ikke greit med glatta nei!![:@] Men kjøp dere isbrodder, det gjorde jeg ifjor når jeg hadde magen[:)]
Men jeg har hørt at det er farligere å dette på rompa enn på magen faktisk.....[8|]

Synd det ikke kom noe innkalling da, men den kommer nok snart skal du se[:)]

Håper det går bra med deg sånn ellers da?

ORIGINAL: Anita20

hehe, beklager at jeg ler. men det må ha sett helt urolig komisk ut [:)]
ser for meg masse gravide damer som detter på glattisen, og av frykt for å ikke skade den lille så spreller de rundt i lufta mens de prøver å snu *ler høyt*
beklager hvis noen blir fornærmet, men har bare en syk fantasi [:)]

Du skrev det jeg tenkte...[:D]
Husker en vinter jeg gikk høygravid og hadde vært en tur på butikken.
Det var speilis over hele veien så jeg gikk stiv som en stokk for ikke å falle..
Plutselig forsvant beina under meg og jeg datt rett på rompa mens jeg tisset på meg.... Grøss... Det var flaut selv om ingen så det.. Samboer ler av det ennå,så jeg har måtte lært å leve med det[;)]

usj da, det hørtes ikke noe godt ut....

skal jo være glad for at du ikke datt på rompa da for det er ikke bra for babyen,....

Back
Topp