Aaauu:(

VenterPå

Forelsket i forumet
Har hatt hemoroider i en ukes tid nå,som jeg har smurt med krem..men i går ble det litt verre,og den har bare blitt større og mye vondere!så i natt har jeg sovet maks en time pga smerter,hadde ikke paracet:(
Vurderer å ringe legen i morgen ettersom salven ikke fungerer..noen andre som har hatt dette? :(

Huff. Så ille har jeg ikke hatt det:( Hadde ringt legen i morgen ja. Er du flink til å drikke vann, og spise mye fiber??
Etter jeg hadde født mina var jeg veldig hard i magen, da fikk jeg råd om å spise linfrø. Ta det på ss og skylle ned med vann.
Hvilken krem har du smurt med? Har du smurt innvendig også? Kan jo være at det er noe inni også. Masse god bedring.

Jeg hadde forventet at jeg fikk det etter fødselen,for det gjorde jeg med førstemann,men noe dritt å få det før fødsel:( nei,ikke prøver å være flink til å drikke vann,men mulig jeg skulle drukket mer..aldri hatt så vondt at jeg har vridd meg en hel natt i smerte før:/

Her!!!!!

Jeg fikk etter fødsel, og har nå fått igjen på slutten. Jeg bruker ikke krem, men stikkpiller. Har gjort susen her, så er bra igjen nå. Jeg kommer til å ta fremover for å skadebegrense mest mulig til fødselen :p

Men prøv stikkpiller du, og ta kontakt med lege og se om han har noen andre tips :)

Her!!!!!

Jeg fikk etter fødsel, og har nå fått igjen på slutten. Jeg bruker ikke krem, men stikkpiller. Har gjort susen her, så er bra igjen nå. Jeg kommer til å ta fremover for å skadebegrense mest mulig til fødselen :p

Men prøv stikkpiller du, og ta kontakt med lege og se om han har noen andre tips :)
Hva har du brukt da?alcos anal (faktisk) heter salven jeg har brukt:P

Hva har du brukt da?alcos anal (faktisk) heter salven jeg har brukt:p

Ja, jeg har alcos anal stikkpiller + krem. Har tatt stikkpille + smurt litt før leggetid. Stikkpillene skal jo tas etter hvert dobesøk også, så de lindrer jo veldig.

Etter forrige fødsel hadde jeg voldsomt ubehag, men etter en liten uke med stikkpiller forsvant alt. Fikk da scheriproct stikkpiller på resept av lege, men det skal man ikke bruke i graviditeten pga kortison.

Alcos anal er bra :)

Finnes stikkpillene uten resept da?det tenkte jeg ikke på å spørre om når jeg var på apoteket og kjøpte..da skal jeg i hvertfall kjøpe imorgen!

J
Finnes stikkpillene uten resept da?det tenkte jeg ikke på å spørre om når jeg var på apoteket og kjøpte..da skal jeg i hvertfall kjøpe imorgen!
Jada, de finnes uten resept.

Jeg fant dem ikke i hylla da, men når jeg spurte etter dem gikk hun bak og hentet.
Stikkpillene fikser liksom innenifra, og funker mye bedre enn kun kremen, så satser på at det gjør susen hos deg ;)

Jeg gruet meg rett og slett til fødsel pga dette, men nå har jeg fått troen tilbake :P

Tusen takk for hjelp:D ja,frykter den kan bli trippelt så stor etter fødselen hvis jeg ikke får bukt med den nå!

Hei! (jeg sniker fra juli...)
Jeg fikk en hemoride som var sinnsykt vond rett før påske, ringte legevakta og kom inn der med en gang, ble sendt videre på sykehuset for å snitte den opp og etter det ble alt bra :) Jeg hadde bare en stor kul, og den hadde jeg ikke mer enn ett døgn før jeg kontakta legevakta... Fy så vondt!!!
Håper du får hjelp fort :happy119

Huff,jeg vil ikke snitte den opp:P satser på stikkpiller istedet:) ja,jeg visste ikke hvor vonde de kunne være!:(

Det er ikke vondt å snitte den opp, du får bedøvelse :happy119 Smerten min ble borte med en gang, og det var himmelsk.

Back
Topp