Aaarghh!!!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Er det mulig.. Når man er 25 år så skal man jo klare å være litt voksen da.. Og jeg blir så provosert nå.. Prater med ei venninde og vi prater om ei anna.. Og ho her sier: "Åååhh.. Ho er så bitch, er så teit, faen for ei hore" osv.. Så spør jeg hvorfor hun ikke liker denne jenta da.. "Nei takler ho bare ikke".. Har ikke gjort ho noen ting liksom.. [8|] Dette er ei jente som er i media da.. Ei ho aldri kommer til å treffe eller ha kontakt med..
Er det bare meg som syns dette er USAKLIG!! HerreGUD jeg irriterer meg i dag.. Hehe.. Kanskje det er hormonene som regjerer.. Dunno.. [:D]

Altså.. hehe.. Jeg engasjere meg veldig jeg og..! [:D] (er bl.s veldig engajser i denne brad og angelina saken.. Hehe) Men ho her snakker som ho har gjort ho noe personlig vondt liksom.. Hehe.. Ho har sagt så masse at jeg veit ikke hvor jeg skal begynne..
Ho klarer ikke å skille mellom fantasi og virkelighet.. Ho tror ho skal gifte seg med typen til denne dama da liksom.. Og derfor er ho så bitch osv.. Skjønner? (det gikk vel litt fort på det første innlegget..) [:D]
Og det verste er at ho tuller ikke heller..

Back
Topp