Aaahh

MnBs

Glad i forumet
Da var alle ungene, og faktisk mannen også, i seng og jeg sitter her og nyter stillheten. Det er virkelig deilig å få litt tid for seg selv :) huset flyter over av ting som skriker etter å bli satt på plass, men akkurat nå kunne jeg ikke brydd meg mindre! Nå er det "megtid"... Hva gjør dere på i kveld?

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Så deilig:-) det må du bare nyte, rydde kan du gjøre senere ! Jeg har en sønn som legger seg i 19 tiden så ikveld ser vi på ungkaren. Tenkte faktisk å legge meg snart, er så trøtt når kvelden kommer.

Jeg har faktisk hvilt I over en time idag, når lille hvilte. Ikveld har jeg ligget på sofaen, mannen ute og skrur bil,noe som han elsker!!haha.

Jeg har faktisk hvilt I over en time idag, når lille hvilte. Ikveld har jeg ligget på sofaen, mannen ute og skrur bil,noe som han elsker!!haha.
Hørtes utrolig deilig ut! Først en hvil midt på dagen, deretter en kveld på sofaen uten noen rundt.. for en drøm.. her er det full rulle fra tidlig morgen til sene kveld, og om en sover er der alltids noen andre som trenger litt mammatid :)

Eldste snuppa sovnet ikke før 21, så vi har bare slappet av etterpå:-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Her har også gubben gått og lagt seg nå. Burde hoppet i køya, jeg også, men har samme "problem" som deg; sitter og nyter stillheten. :)

Hørtes utrolig deilig ut! Først en hvil midt på dagen, deretter en kveld på sofaen uten noen rundt.. for en drøm.. her er det full rulle fra tidlig morgen til sene kveld, og om en sover er der alltids noen andre som trenger litt mammatid :)

ja nyte det når en kan,

Back
Topp