Aaah dobbel uflaks!!!

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Skulle inn i skapet og et fullt glass valmuefrø angrep meg. Det ramla i gulvet og knuste selvsagt og valmuefrø overalt på kjøkkenbenken og gulvet
1414589087758.jpg
1414589106057.jpg

Fant fram støvsugeren. Slo den på og begynte støvsuge men syns det var sånn rar svak lyd/sug. Skulle sjekke om posen var full og åpnet opp. Neida posen var nesten tom men den hadde gått ut av sporet inni støvsugeren så all dritten fra gud vet hvor lenge hadde havna inni der posen ligger istedet
1414589226085.jpg

Noen ganger kan man lure på hva galt man har gjort mot vår herre der oppe..

Det var da maks uflaks for deg! :( Det er bare typisk at en slik ting ikke kommer alene. Og jeg vet at noe lignende kunne fått meg til å gråte nå for tiden. :P Eller slenge et eller annet i veggen.

Haha ja syns det var rart at jeg ikke tok til tårene for normalt kunne dette slå.meg helt i bakken og føle meg som verdens uheldigste og syns skikkelig synd på meg selv. Men faltisk måtte jeg bare le :p

Bah! Sånn er irriterende.

Haha ja syns det var rart at jeg ikke tok til tårene for normalt kunne dette slå.meg helt i bakken og føle meg som verdens uheldigste og syns skikkelig synd på meg selv. Men faltisk måtte jeg bare le :p
Bra du tok det sånn denne gangen da. :D

Er det mulig liksom! !! Står på kjøkkenet og laget middag. Tar fram saltkverna for å salte kjøttet og plutselig står jeg med toppen i handa. Umderdelen ligger på gulvet sammen med 100 millioner saltkorn. Glad planene for resten av dagen er vannrett på sofaen. Må kanskje be mannen feste meg fast så jeg ikke faller på gulvet.

Back
Topp