AAAARG! fyysen!

Klesklypa

Gift med forumet
Eg spiser bare så innmari masse skit for tida!
eineste eg vil ha er sjokolade, smågodt, solo, saft og ferdig pizza... og jammen bøtter eg nedpå av stor mengder av dette også...
blir sikkert en 6 kg baby dette...
 
her går det andre veien..slit med å få i mej mat. Gler mej til å bli kvitt den hersens kvalmen. Ikkje ete sjokolade sia ej vart gravid, ej som e sjokoman. Går å sikla på dei, men tek ej en bit ende det med grusom kvalme. Det som dug her det e sure ikkje heilt modne plomme, sukkererte, gulerot og kålerabi. Å so first price saftis..den oransje og rosa ;)
 

Hehehe :D Herlige dere er!

Litt off topic: Du skal vel øyeblikkelig på UL, Klypa? For du har vel ikke vært? Skal dere vite hva det er?

Og Sjukisen: Jeg hadde det på akkurat samme måte med Milan. Klarte ikke spise i det hele tatt og var kjempedårlig. Redningen for meg var Rett-i-Koppen. I starten levde jeg på 1-2 sånne daglig, men så gikk det gradvis oppover :) (Og så endte jeg plutselig på det stadiet Klypa er på nå, hehehe)

 
OOOO!!!!! Cravings ja!!! Kan være plagsomme greier!!! Man klarer liksom ikke å styre segemoticon
Husker jeg hadde dilla på burger king,kebab,pepsi og lakris når jeg venta min eldste(ikke rart jeg la på meg 20 kg egenvekt :p)

Med minsta fikk jeg dilla på biff og grillfest fra Graffi



 
Har man lyst, har man lov.

Jeg hadde ikke så mange diller, egentlig, men jeg spiste en god del skillingsboller og drakk flere liter med sjokomelk. Det ble spådd at Crazybaby skulle være ca. 3 kg pga. jeg ikke hadde så altfor stor mage, men ut kom det en bolle på 4 kg. Ikke så rart, kanskje. emoticon
 
Back
Topp