AAAAAUUUU puppene mine :O

1rosa+1til?

Elsker forumet
Uff...

Brått i kveld har puppene mine blitt helt rare og vonde[>:] aaaauuuuu.... Skulle ta av meg bh og vaske meg føre kvelden... Men da jeg tok kluten over den ene puppen, fikk jeg drit vondt... oxo på den ande [8D] hehe... Så dette var helt nytt for meg... Ha så vondt gitt + at de ser ut som om noen har klypi veldig hardt på de... Fulle av kraftige + små blod årer... Helt sjukt... Gå fra bare litt ømme nipler. til syyyyyykt vonde popper og nipler på¨en dag [:D]

Kvalmen kom oxo i stad, da sambo laga seg kvelds... Han stekte egg og becon... Og fyyy for en kvalmenes lukt det bacon fette lagde [:'(] Så nå sitter jeg her og er drit kvalm OG har sykt vondt i puppene mine [8D]

hehe ja kjenner til det der... har hatt det i begge svangerskapene mine. Gruer mæ veldig til å ta av BHen hver kveld:p

Jeg har og så ekstremt vondt i puppa mine. Har hatt det siden før ikm, så begynner å bli en stund. Klarer ikke ligge på magen, og de er hovne og fulle av tydelige blodårer [:)]

ORIGINAL: trollefamilen89

hehe ja kjenner til det der... har hatt det i begge svangerskapene mine. Gruer mæ veldig til å ta av BHen hver kveld:p

Ja syntes det er værst når BHen skal av om kvelden :P

da er vi to jeg å har såre bryster, ikke minst vorter... det går vel over....:) lykke til videre... når har du termin.. jeg har enten 31 des eller 2 jan.. blir spennende med 1 sv.kontroll å høre hva legen sier, ikke minst UL men det er lenge til

ORIGINAL: Juvel

ORIGINAL: trollefamilen89

Ja syntes det er værst når BHen skal av om kvelden :P

Signerer denne!!! Har sett med nødt til å sove med singlett den siste uka jeg...for å holde de litt mer på plass[;)] Vurderte på et tidspunkt å sette plaster over selve brystvortene[:D][:D][:D][:D]hihi....tenkte det ville bli bedre da[;)][;)]

Har et lite tips der, ikke la brystene bli kalde, da blir det verre. Jeg slet forrige gang med dette, føltes som noen tok et rivjern på niplene, det var sykt vondt. Så brukte jeg ull innlegg, og det var sååååå deilig. Har de klar nå også, om jeg skulle bli slik igjen. Går bra enda, men passer på å holde de varme da [;)]

Jeg er 4+4 i dag... og de er ikke så ille nå på morran... går uten bh til jeg må ta den på haha...

Kjenner meg igjen der ja, sov til og med med BH i natt jeg...[:-]

Back
Topp