Aaaaahhhh *siklesiklesikle*

Miss Claymore!

Forumet er livet
Hadde pinnekjøtt, ribbe, hjemmelaga medisterkaker, medisterpølser, hjemmelaga brun saus osvosv til middag i går! Så nå skal jeg skal kose meg med pinnekjøttet som blei igjen fra igår! Gleder meg til middagen etterpå; blei MASSE rester:-D Flere som har tjuvstarta på julematspisinga i år? Jeg klarte IKKE å vente ihvertfall:-p Og flere enn meg som heller spiser pinnekjøtt enn ribbe? Vi har alltid ribbe på julaften, men pinnekjøtt smaker jo sååå mye bedre!!

Spiser ikke sånn før 1.desember ;)

Vi skal ha ribbe på julaften i år, for vi har pinnekjøtt alle de andre julemiddagene nemlig... Så blir godt å ha ett avbrekk!! :) :) 

Skal ha det på de to julebordene som kommer og jeg må si pinnekjøtt er det mest fantastiske som er <333

Har ribbe på julaften, ellers i jula er det andre ting, for alle mener vi spiser for mye julemat i jula...

Åååå, har ikke enda, men blir nok til litt juks i år kjenner jeg.. Men pinnekjøttet er jo SKAMdyrt enda, så blir ikke denne uka for å si det sånn..

Vi skal sikkert ikke på julebord før ETTER jul i år, med mannens jobb, så der blir det nok ikke julemat (det er veldig praktisk da.. De har ikke julebord, de har ÅRSFEST), så kanskje jeg skal lage et eget julebord her hjemme??

Eeeeelsker pinnekjøtt, og fikk tilbake pinnekjøttgryta mi i dag, så nå blir det pinnekjøtt til helga! Gleder meg både til middagen og restene dagene etterpå!

Back
Topp