Aaaaaaau!

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Kommet fra legevakten. Kraftig bihulebetennelse på høyre side. Gjør vondt i kjeven, bihulen og øyet. Men bare på høyre side :p Ikke rart jeg har vært dårlig i det siste. Hatt bihulebetennelse før, men er ingenting i forhold til det greiene her!:o

Ajaj, hørtes ikke gått ut! Go bedring, og håper det går over fort igjen!

Huff da. God bedring :)

God bedring. Håper du kommer deg fort.
Jeg er nettopp kvitt min bihulebetennelse. Legen mente den var så kraftig pga graviditeten.
Har du fått noen medisiner?

Stakars deg :) God bedring,håper at det går fort over :)

Inatt har vært helt *****!!

Har fått sove Max 20minutter av gangen pga "tannverk" som kommer av bihulebetennelsen. Våknet igjennomsnitt FIRE ganger i timen siden kl 23.00 i går. Er utslitt, og skiiikkelig gretten :p

Fikk apocillin og startet igår kveld. Hvor lang tid tar d før det funker tru? :/

Næmmen stakar deg da :( God bedring!

Kommet fra legevakten. Kraftig bihulebetennelse på høyre side. Gjør vondt i kjeven, bihulen og øyet. Men bare på høyre side :p Ikke rart jeg har vært dårlig i det siste. Hatt bihulebetennelse før, men er ingenting i forhold til det greiene her!:o

Å,fy fillern,vet akkurat hvordan du har det. Jeg hadde også en sånn runde for et års tid siden. Visste egentlig ikke om jeg hadde vondt i tenna,hodet, øyet eller nakken,alt på en gang. Håper det går fort over for det er vondt!
Masse god bedring

Masse god bedring :)

Høres ikke noe godt ut! God bedring :)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Back
Topp